Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

De som håndhever det så strengt er idioter. Når jeg betaler 600 kr for en konsertbillett så forventer jeg faenmeg å kunne knipse noen minner fra konserten om jeg føler for det. Selvsagt skal man ikke gjøre det med profesjonelt utstyr, eller være til irritasjon eller et hinder, men så lenge man bare står der og tar litt bilder så burde man få lov til det. En annen ting er jo hvis bandet har bestemt at det skal være fullstendig fotoforbud, men slike band har jeg lite til overs for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har kommet opp på 30 sider alt Bytex, så jeg tror ikke folket her er uengasjerte. Jeg synes det er helt passende å starte "oppvarming" nå. For tida hører jeg nesten ikke på annet enn Maiden. Ikke fordi jeg varmer opp, men fordi jeg er fremdeles i ekstase over å ha billetten i skuffen.

Lenke til kommentar

Konserten er i juli, men ok (Det forsterker jo bare poenget ditt) :p

Så da kan jeg satse på å ta me et lite digitalkamera i lommen uten å tenke over det..? Har liksom ikke så lyst å måtte gi det vekk hvis de finner det..(Selv om det ikke er noe profesjonelt speil refleks kamera hadde det vært kjipt uansett)

Endret av MGS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...