Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva får deg til å tro at det blir 18 år?

Jeg skal anyways, selvsagt stiller jeg opp når Maiden skal spille sine aller ypperste låter.

9399682[/snapback]

Det var 18-års grense når dei spelte i Vestlandshallen i fjor, men det blei endra slik at dei under 18 fekk eit designert område å stå på.

Lenke til kommentar

Digger all hintinga her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rod Smallwood, Iron Maiden's Manager, further commented; "Following Bruce's  various hints from on stage this last year about our plans for 2008 ("We are taking some time off to build some pyramids!"), fans have been pestering me for details of the tour and especially asking which songs from that era will be played. That may be as easy as a run in the hills but we will keep our aces close to our chest on this issue. I know it would only take a couple of minutes but at this stage of planning, I'd have to be clairvoyant to know what they will do. I'm sure though it will be no revelation for you that we intend to make up for those wasted years by visiting a large number of hallowed metal venues around the world. Historically 'Powerslave' was an incredibly important album for the band and it would be madness if we didn't give the fans a taste of the full on Iron Maiden show from that time.  With our jumbo there really is no rime nor reason why the band cannot now visit fans almost everywhere as many have been real troopers to have waited this long. Heaven only knows what the band will choose but if l could and did tell you now l would have to shoot you! You'll all have to be patient and see. But it will be spectacular. No fear!!" 

Gleder meg. Vil de komme til Norge? I så fall vil vi også kunne kjøpe billetter i september?

Lenke til kommentar

weeeeeeooooooooooowww :D

"cant understand what is happening to meeeee! this isnt real this is only a dreeaam! But I never have felt, no I never have felt this way before"

"glede seg"

startar billettsalget i norge og den 27 september? eller er det berre for australia og slikt?

Lenke til kommentar
Dette blir så ace! Maidens tre beste skiver skal spilles live. Tenk dere Rime of the Ancient Mariner, Alexander the Great og 7th son i sammesetlist. Det skjer aldri, men fy faen....

Legg til Caught Somewhere in Time, Sea of Madnes, Stranger in a Strange Land osv så har man en av tidenes setlister :)

9437974[/snapback]

:love:

Nesten flaut å skrive dette... men jeg fikk faktisk frysninger da jeg leste posten din... :blush:

Det hadde vært så utrolig. Det blir det uansett da. Men tenk... AAAAAHHH. Og Stranger in a Strange Land da... ooh...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
I svarte da, er de her hvert år eller?

9442788[/snapback]

Alle konserter Iron Maiden har spilt i Norge:

13.10.80 Drammenshallen

04.06.83 Drammenshallen

17.11.87 Drammenshallen

05.10.88 Drammenshallen

08.11.90 Drammenshallen

31.08.92 Oslo Spektrum

30.10.95 Sentrum Scene

26.06.00 Oslo Spektrum

02.07.03 Oslo Spektrum

03.07.03 Oslo Spektrum

28.06.05 Oslo Spektrum

29.06.05 Oslo Spektrum

21.11.06 Vallhall

23.11.06 Vestlandshallen

Tja, 14 konserter på 32 år? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...