Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Da var billetter til Iron Maiden i Oslo bestilt! Gleder meg som faen. Noen som vet hvor mange billetter som er lagt ut for salg? Skulle tro at det var utsolgt egentlig, men det var mange ledige billetter.

Det er vell plass til rundt 50k tilsammen.

Oi. Gjelder å komme tidlig da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var billetter til Iron Maiden i Oslo bestilt! Gleder meg som faen. Noen som vet hvor mange billetter som er lagt ut for salg? Skulle tro at det var utsolgt egentlig, men det var mange ledige billetter.

Det er vell plass til rundt 50k tilsammen.

Oi. Gjelder å komme tidlig da.

Oi tenkte på tilsammen. Det er vell rundt 30k som er plass til på Valle Hovin.

Lenke til kommentar

Valle Hovin tar 40k, men det spørs om det blir mer enn de 30k billettene som er lagt ut nå, siden billettsalget går treigt. Men blir det utsolgt så legger de vel ut en ny bunke.

Edit:

På Metallica var vi der 3-4 timer før de åpnet portene, og kom da helt foran scenen. Da var det utsolgt, 40 000. Vil tro det holder, kan sikkert komme litt senere også, Valle Hovin er stort så det er plass til mange foran, og det er også langt fra alle som faktisk vil stå langt fremme.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Om det blir noen av de bandene, holder jeg en liten knapp på Röyksopp. Det kan faktisk være litt sannsynlig.

Hvis det skjer, blir jeg i alle fall utrolig overrasket og ganske skuffet... :p

Bruce Dickinson er ingen stor fan av Somewhere in Time. Før SiT kom han med uttalelser om at Iron Maiden aldri ville bruke synth, noe som likevel ble tilfellet med SiT, et album som Dickinson heller ville gjøre akustisk.

Merkelig at Dickinson ikke er fan av det beste albumet de noensinne har laget. Det eneste albumet der alt stemmer 100 % spør du meg. Ikke noen "enkle" sanger som Number of the Beast, The Trooper og Run to the Hills spør du meg. Alt stemmer fra synthintroen på Caught Somewhere in Time til det mest episke Maiden noensinne har gjort, på Alexander the Great. Den tre minutters lange soloen fra Smith, fy faan! Den sangen kunne godt vært mye lengre, slik som Rime, spør du meg....

SiT er den Maiden-skiva med de beste soloene generelt spør du meg, Caught Somewhere in Time, Wasted Years, Stranger in a Strange Land og Alexander the Great er alle uber.

Helt enig. Det er et utrolig bra album som er veldig populært hos fansen. Kan jo hende at Dickinson har endret mening, da, men vet ikke jeg. Tror det blir mest fra Powerslave for å si det sånn.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det er nok stor sannsynlighet for at oppvarmeren er på samme label ja, hvert fall om plateselskapet får det som de vil. Men oppvarmeren må være noenlunde samme type musikk også da. Jeg liker Röyksopp, men ikke faen om jeg vil høre dem foran en Maiden-konsert. :p Det må være noe i litt samme bane som Maiden, med litt gitarer og lyd hvert fall.

Lenke til kommentar
Jeg fant ikke så mange andre band på linken min som kunne funke heller :p

Det var ca ingen band på linken din som jeg kunne ha tenkt meg til. Kansje vi kan håpe noe norsk, alla Pagan's mind eller Circus Maximus. Men jeg vet ikke hvordan plataselskap de tilhører..

Edit: innlegg nummer 900

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Noen som vet hvilket oppvarmingsband de kjører til neste år?

håper de bruker Trivium da også <3

Tja, hva skal en si... Trivium var kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...