Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen andre enn meg som fortsatt ikke har fått billettene i posten? begynner å bli lei av å høre om alle som har fåttt dem...

Har fått alle bilettene mine i posten, bortsett fra de til lerkendal konserten. Merklig dette her de burde ha kommet for lenge siden, skal prøve å ta kontakt med billettservice så jeg kan finne ut hva som skjer.

Lenke til kommentar

Ikke noe å tenke på, de kommer. De sender ikke ut alle billetter samme dag, og når du bestilte billetter stod det også at det kunne ta lenger tid enn de normale 3 dagene før billettene ble sendt på grunn av stor pågang. Slik var det med Metallica-billettene i fjor også, da tror jeg ikke jeg fikk dem før etter over en måned. Men de har ikke glemt av noen av dere så dere trenger ikke tenke sånn. Og det er jo et år til konserten (nesten, hvert fall :p ), så dere har jo ikke dårlig tid akkurat ... Ring hvis ingenting er kommet før nyttår, da kan du heller tenke på om det er oppstått problemer. :)

Lenke til kommentar
Bruce Dickinson er ingen stor fan av Somewhere in Time. Før SiT kom han med uttalelser om at Iron Maiden aldri ville bruke synth, noe som likevel ble tilfellet med SiT, et album som Dickinson heller ville gjøre akustisk.

Merkelig at Dickinson ikke er fan av det beste albumet de noensinne har laget. Det eneste albumet der alt stemmer 100 % spør du meg. Ikke noen "enkle" sanger som Number of the Beast, The Trooper og Run to the Hills spør du meg. Alt stemmer fra synthintroen på Caught Somewhere in Time til det mest episke Maiden noensinne har gjort, på Alexander the Great. Den tre minutters lange soloen fra Smith, fy faan! Den sangen kunne godt vært mye lengre, slik som Rime, spør du meg....

SiT er den Maiden-skiva med de beste soloene generelt spør du meg, Caught Somewhere in Time, Wasted Years, Stranger in a Strange Land og Alexander the Great er alle uber.

Lenke til kommentar
...mest episke Maiden noensinne har gjort, på Alexander the Great. Den tre minutters lange soloen fra Smith, fy faan! Den sangen kunne godt vært mye lengre, slik som Rime, spør du meg....

Tårene hadde strømmet fra en stor del av publikummet gjennom introen til Alex the Great, hvis de hadde spilt den. :) Ikke akkurat det man venter på en Maiden-konsert, men...

Lenke til kommentar

Jepp, fremdeles mange billetter igjen. De siste tallene jeg hørte var 13.000 på Valle og 12.000 på Lerkendal. Jeg synes det er fint at billettsalger går tregt, for da blir de svarte billettene billigere. Det er flere av kameratene mine som satser på å kjøpe svart.

Lenke til kommentar

De vil kjøpe svart av et par grunner: de har alltid gjort det før og ofte får de tak i billigere billetter enn det den opprinnelige prisen var, de er usikre på om de er hjemme på konsertdatoen og de er ikke sååå store fan av Maiden at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...