Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
De har nesten alltid spilt FOTD før, så det er helt greit for meg om de skipper alle de der "nye" låtene og bare kjører oldschool. På tide de tør å fjerne noen av disse "safe" låtene fra lista.

Noen "safe"låter kunne de fjernet. Men Fear of the Dark? Håper det ikke skjer:(

håper ikke jeg heller, første maiden sangen jeg hørte. Den som gjorde at jeg fatta interesse for bandet.

Samme her. Akkurat samme, faktisk.

Dere fikk da høre Fear Of The Dark i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der han man dilemmaet bandet sikkert tenker så det knaser på hver gang de drar på turne.

De har en fast fanbase som ser dem hver eneste gang de kommer til et land. Disse blir lei om det er "Greatest Hits"-setlist hver eneste gang. Mens de som aldri har sett bandet før forventer disse superhit-låtene, og får dem ikke. Sånn er livet.

Lenke til kommentar
Tror nok dere får en super konsertopplevelse selv om dere ikke får høre Fear Of The Dark. :)
Det er jeg 110 % sikker på, men det hadde ikke gjort noe om de spilte FOTD, siden jeg aldri har hørt den live. Men for all del, konserten kommer til å bli knall uansett, gleder meg masse. :)
Lenke til kommentar
Dette blir min aller første Maiden-konsert, så: nei.

samme her!, fikk ikke dratt i fjor :(

Maiden har jo vært i Oslo like mange ganger som Marit Larsen de siste 5 årene, du har hatt sjansen mange ganger :p

wzzzz... "sitre" kan nesten ikkje vente eg... bare .. måå.. HEAVEN CAN WAAAAIT!!1

Får satse på at det blir ordentlig liv i stemmene på publikum under koringen der. Blir fantastisk live!

Har hørt liveopptak fra Heaven Can Wait før, det hørtes ganske dårlig ut med koringen kontra den fantastiske studioversjonen. Er en grunn til at Somewhere in Time er Maidens beste :)

Veldig spent på låtutvalg! Det beste for meg personlig hadde vært ein setlist med hovudsaklig låter frå Powerslave, Somewhere og Seventh Son, og dratt inn eit par-fire andre låter utenom.

Helst bare Powerslave, Sit og SSOASS, nok av gode låter der.

En semi-realistisk setlist kunne kanskje bestått av disse låtene: Aces High, 2 Minutes.., Rime.., Powerslave, Caught Somewhere in Time, Wasted Years, Sea of Madness, Heaven Can Wait, Stranger in a Strange Land, Alexander, Moonchild, The Evil That Men Do, Clairvoyant, 7th son, Only the good die young...

15 låter, hadde blitt en av tidenes giger det der :)

Men, er jo tre åpningslåter, og tre epicer, så det skjer nok ikke :p

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Dette blir min aller første Maiden-konsert, så: nei.

samme her!, fikk ikke dratt i fjor :(

Maiden har jo vært i Oslo like mange ganger som Marit Larsen de siste 5 årene, du har hatt sjansen mange ganger :p

Ikke for å krangle, men det er faktisk ikke alle som har mulighet til å komme seg til Oslo ;) Penger, skole, skyss osv., det er ikke alltid alt klaffer. Særlig ikke når man ikke er myndig. Men uansett, jeg er bare fornøyd med at jeg kommer meg i vei nå. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...