Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Nope. :)
Rod Smallwood, Iron Maiden's Manager, further commented; "Following Bruce's various hints from on stage this last year about our plans for 2008 ("We are taking some time off to build some pyramids!"), fans have been pestering me for details of the tour and especially asking which songs from that era will be played. That may be as easy as a run in the hills but we will keep our aces close to our chest on this issue. I know it would only take a couple of minutes but at this stage of planning, I'd have to be clairvoyant to know what they will do. I'm sure though it will be no revelation for you that we intend to make up for those wasted years by visiting a large number of hallowed metal venues around the world. Historically 'Powerslave' was an incredibly important album for the band and it would be madness if we didn't give the fans a taste of the full on Iron Maiden show from that time. With our jumbo there really is no rime nor reason why the band cannot now visit fans almost everywhere as many have been real troopers to have waited this long. Heaven only knows what the band will choose but if l could and did tell you now l would have to shoot you! You'll all have to be patient and see. But it will be spectacular. No fear!!"

Eller slik! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har nesten alltid spilt FOTD før, så det er helt greit for meg om de skipper alle de der "nye" låtene og bare kjører oldschool. På tide de tør å fjerne noen av disse "safe" låtene fra lista.

Noen "safe"låter kunne de fjernet. Men Fear of the Dark? Håper det ikke skjer:(

Lenke til kommentar

Steike som dere sutrer. Det er jo faen meg nesten ett år til konserten. Selges nok jevnt og trutt utover året skal dere se.

Virker som om dere mener "siden det ikke ble utsolgt på 10 minutter gidder jeg ikke dra".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det blir garantert bedre stemning på Ullevi enn på Valle.

Noen som vet hvor det er mulig å skaffe ståbilletter til Ullevi? Vurderer å ta turen innom der også når jeg først er på østlandet. Det er utsolgt på ticnet.se, vet ikke om svenskene har noen god auksjonsside eller andre sider som selger billetter?

De skal legge ut uavhentede billetter og slikt i morgen. Kanskje du er heldig. Jeg skal også prøve, da jeg bare fikk tak i sitteplasser der.

Lenke til kommentar
De har nesten alltid spilt FOTD før, så det er helt greit for meg om de skipper alle de der "nye" låtene og bare kjører oldschool. På tide de tør å fjerne noen av disse "safe" låtene fra lista.

håper ikke jeg heller, første maiden sangen jeg hørte. Den som gjorde at jeg fatta interesse for bandet.

Lenke til kommentar

Angående salgstall:

Hvis du liker et band og vil se dem live drar du vel for å høre musikken og se showet, ikke for å se på alle folka som er der? Klart, stemninga er bedre om det er full brakke, men hva faen så? :p

Det er jo musikken man er der for. Ellers mener jeg man kan drite i det.

Lenke til kommentar

håper ikke jeg heller, første maiden sangen jeg hørte. Den som gjorde at jeg fatta interesse for bandet.

Samme her. Akkurat samme, faktisk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...