Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at det selges øl. Men det er latterlig at de aldri har en ENESTE bod som selger mat på Valle Hovin. Derfor vil folk som sitter utafor fra tidlig på morgenen slite max utover dagen siden de aldri får spist noe i varmen. De kan ikke gå ut av køen for å dra og kjøpe mat, og når de kommer inn kan de ikke flytte stort på seg hvis de er desperate etter å stå helt fremst. Da ender det opp med at de besvimer istedet.

En annen grei ting å huske på er at mye øl = mye pissing. Funker ikke så bra å måtte presse seg bakover for å komme seg på dass etter 3 låter, også prøve og presse seg fremover igjen etterpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
En annen grei ting å huske på er at mye øl = mye pissing. Funker ikke så bra å måtte presse seg bakover for å komme seg på dass etter 3 låter, også prøve og presse seg fremover igjen etterpå.

Og derfor unngår jeg øl på de fleste konserter.

Lenke til kommentar
Greit at det selges øl. Men det er latterlig at de aldri har en ENESTE bod som selger mat på Valle Hovin. Derfor vil folk som sitter utafor fra tidlig på morgenen slite max utover dagen siden de aldri får spist noe i varmen. De kan ikke gå ut av køen for å dra og kjøpe mat, og når de kommer inn kan de ikke flytte stort på seg hvis de er desperate etter å stå helt fremst. Da ender det opp med at de besvimer istedet.

Tja, men det er nesten verre å ikkje drikke frå ca klokka 14.30 til klokka 01.00. (Slik eg gjorde på Metallica i sommer.) Etter 10 timar utan drikke, og eit forvrengt stemmeband, er ein ikkje høg i hatten. Hjelpe meg...

Nei, ein mellomting er det absolutt det beste.

Ps. Har sjølvsagt sikra meg billettar til Maiden på Valle Hovin i '08.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Blir det noe pisserenne på Valle hovin?

husker de nevte at de hadde det i Bergen ifjor, men så ingenting til det... og heldigvis var det gratis utlevering av vann der, men det rare var at ca 500 folk ble sperret inne i en liten binge uten mulighet til å gå på do (hvor enn det hadde stått)

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å drikke noe særlig på konserten, fordi jeg vil ha med meg konserten, pluss at det er så stress å gå på do hele tida. Satser heller på en liten fest etterpå.

det rare var at ca 500 folk ble sperret inne i en liten binge uten mulighet til å gå på do (hvor enn det hadde stått)
Var det ikke sånn inngjerding helt fremst ved scenen, da?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...