Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Churchills Speach er all warmup de trenger.

Skulle ønske de brukte den hver gang slik som Metallica med Ecstacy of Gold.

Noen mener det er uorginalt og kjedelig med samme intro på hver turné. Men jeg mener det er gennialt å få den samme hver gang. Du vet du får den, gleder deg som fy, og når den kommer braker det løst.

Churchill speach er boring, hvertfall i forhold til Blade Runner Theme som de brukte på Somewhere in Time-touren. Og Blade Runner Theme eier alt annet Maiden har brukt som intro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det står at det ikke er reservasjoner, kan du heller ikke velge å hente dem et annet sted, siden det er en reservasjon. Med andre ord er du nødt til å ha kort. Alternativet blir å gå på Posten fysisk og satse på at de har, da kan du jo betale kontant for eksempel.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skulke i morra fordi jeg fikk en telefon hjem i forrige uke pga. skulk. Må bare satse på at billettene ikke går unna så fort eller å kjøpe svart.

Skal jeg være helt ærlig tviler jeg på at 55 000 billetter går unna så fort, men Metallica solgte jo 40 000 på 2 timer, så man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at det blir utsolgt i morgen, men jeg tror det blir utsolgt over tid. Men en ting har jeg lært meg opp gjennom de siste par årene, og det er hvor uforutsigbart billettsalg kan være. Band man forventer ikke skal selge ut et sted kan selge det ut i løpet av to minutter, mens svære band bare kan selge halve billettene ... Så det er nesten umulig å si hvor stor etterspørselen blir i morgen. Men det er to konserter, over 50 000 billetter som skal legges ut, og Maiden er vel heller ikke like store i Norge som Metallica(?), så jeg tror ikke det blir utsolgt i morgen. Men jeg tok likevel ikke sjansen på annet enn å forhåndsbestille. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...