Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror de må ha band som er på samme plateselskap. Det er ikke bandet selv som bestemmer hvem som skal være support, ofte.

Derfor får vi av og til rare blandinger som Red Harvest og Candlemass, der bandene knapt kan være mere forskjellig. Det ene panserbrutal extremmetall, det andre tung doom med operatisk vokal. Eller Iron Maiden og Arch Enemy.

Tviler ganske hardt på at Metallica er så store HIM-fans at de tok dem med på turne bare for å være snille heller. Mere sånn

"So who do we tour with in Europe, then? HIM? Never heard of em. They'd better be somethin!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe, du skulle vært på Dream Theater konserten. Der varma selveste Symphony X opp, som er minst like gode som hovedbandet. Og når SX spilte med Hammerfall for noen år siden banka de hovedbandet ned i støvlene. For meg var det like vanvittig fett å se Symphony X live som hovedbandet (som jeg har sett flere ganger før).

Jeg syns det er helt greit med oppvarmingsband. Får høre musikk man ikke vanligvis hører på (evt får et band man elsker med på kjøpet). Syns det er helt latterlig og stå PÅ KONSERT og være sur og grinete og vise fingern og bue.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt greit med oppvarmingsband. Får høre musikk man ikke vanligvis hører på (evt får et band man elsker med på kjøpet). Syns det er helt latterlig og stå PÅ KONSERT og være sur og grinete og vise fingern og bue.

Helt enig, slik som da HIM spilte på Metallica, greit nok at folk ikke liker bandet, men å stå der å bue var jo bare helt latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke hvordan dere orker å stå og KJEDE dere. Faen, dere er på konsert med et band dere digger! Hvorfor gidde og stå og dra seg selv ned i møkka og deppe bare fordi et annet band spiller først? Jeg bare fatter det ikke.

På Metallica sto jeg litt bak en gjeng som var veldig fiendtlig innstilt mot HIM fra begynnelsen av. Men så tror jeg det gikk opp et lys for dem, og de begynte å peppe hverandre opp med at "FAEN, VI SKAL SE METALLICAAAAAAAAAAAAAAAA", og de begynte å herje og cheere og synge med og så ut som de hadde det mye mere morro enn i starten når de bare stod der og var grinete. Selv om det var "på kødd" er det mye kulere enn å bare prøve å være så grinete som mulig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Churchills Speach er all warmup de trenger.

Skulle ønske de brukte den hver gang slik som Metallica med Ecstacy of Gold.

Noen mener det er uorginalt og kjedelig med samme intro på hver turné. Men jeg mener det er gennialt å få den samme hver gang. Du vet du får den, gleder deg som fy, og når den kommer braker det løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...