Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt første dag.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt i morgen.

Jeg tror heller ikke det blir utsolgt i morgen. På mandag derimot :p

Tror det skal gå bra, men personlig ville jeg nok ikke tatt sjangsen. :p

Jeg har ikke så veldig mange andre muligheter. Dette må bare funke. Er det sikkert at Posten selger billetter?

Lenke til kommentar
Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt i morgen.

Jeg tror heller ikke det blir utsolgt i morgen. På mandag derimot :p

JAJAJA, jeg redigerte når lyset gikk opp for meg :p

Edit:

Ja, det er 100% sikkert at Posten selger billetter. Har kjøpt der før, og jeg skal selv hente mine reserverte Maiden-billetter på Posten.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Det går nok fint. Klart, du tar en sjanse ved å drøye to og en halv time, en sjanse jeg personlig ikke hadde tatt hvis det var en konsert jeg MÅTTE på. Men har du ikke noe annet valg, så ... En annen ting du fort kan risikere når billetter til sånne konserter slippes er at systemet til Posten/Billettservice kræsjer, det har hendt mange ganger og er ultrakjipt. Billetter får du jo uansett da hvis du vil samme om det blir utsolgt eller ei, men er litt kjedelig å betale en del mer for svartebørsbillett.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg fikk kjøpt billett til forrige Maiden-konsert for 50kr. mindre enn orginalpris. Det var rett før konserten startet og vi gjorde det vi kunne for å få selgeren på gli. Han begynte etterhvert å fortelle om at han hadde barn på vår alder osv. :p

Lenke til kommentar

Håper de to andre bandene på TRF er brukbare :)

Men, hvor satans dyr blir den billetten til TRF da?

Forresten: (sikkert dumt spørsmål), men har internett-hastigheten veldig mye å si når man skal bestille?

Og det må jo være så og si umulig å skaffe til både Valle Hovin og Lerkendal på en dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...