Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke får minst 2 billetter til Valle den 24. skyter jeg meg i foten. Har sett dem live hver gang de har vært her siden 2001, men aldri med en SÅ rå setlist.

Early Days pt 1-settet (2005?) var awesome, men kommer ikke i nærheten av Powerslave-settet her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Da gjennstår det bare å kjøpe billetter og heh... vente -_-

hvor kjøper man billetter? billettservice eller oslo spektrum eller andre? regner med det blir utsolgt rimelig kjapt, er det størst sjanse å få billetter viss du ringer inn eller bestiller på nettet?

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe på Billettservice eller du kan møte opp utenfor Oslo Spektrum, og du kan sikkert ringe også.

Selv skal jeg nok på Valle Hovin. Ikke verdens største Maiden-fan, men liker dem, og jeg har aldri sett dem live før så blir nok dritbra det. Min forkjøpsrett fra Gunnar Eide starter på fredag. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg pleier å sitte klar på billettservice.no (eller hvor det nå er de selges, ifjor var det billettluka.no) like før 09, med all info fylt ut og trykke "send bestilling" akkurat kl 09.

Da går stort sett serverne helt berserk siden 12839821938 folk gjør akkurat det samme, men de har et OK køsystem man blir satt i. Så er det bare å refreshe køen noen ganger i minuttet og håpe man får billett før det blir utsolgt. Har gått bra hver gang, det.

Nytter hvertfall ikke å tenke "nei faen kl 09 er altfor tidlig å stå opp, jeg tar det på ettermiddagen" når det er sånne konserter. Må nok regne med "404 page not found" noen ganger også.

Jeg tror faktisk det er mye mindre kapasitet på telefonen, og man blir bare sittende og ringe og ringe uten å få svar.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Å være på mailinglista til GEC, som er arrangør for så og si samtlige konserter med internasjonale aritster her i landet, er et must. Får informasjon om konserter på mail med en gang de blir annonsert, og på de aller, aller fleste også forkjøpsrett. Er så deilig å bare sende en mail før alle andre og få reservasjonen bekreftet noen minutter senere. Ikke nødvendigvis bare fordi man er sikret før det eventuelt skulle bli utsolgt (det også selvfølgelig), men jeg har ikke alltid anledning til å sitte foran PC-en xxxdag kl 09.00 og bestille heller, så da er det opplegget glimrende.

Jeg tviler litt på at Maiden selger ut Valle på mandag, men man skal aldri si aldri heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...