Blå ku Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg lurer på en måte jeg kan tjene penger litt extra fort til og kjøpe mopeden. har jobb på rema 1000 men kunne trengt en kjappere måte og få "skaffe gryna" Vet noen om noe? Takker For alle svar Lenke til kommentar
Raithan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Rask måte å få penger på? Fins det da... Eneste jeg kan tenke på er å jobbe mye, har du tid så skaff deg enda en jobb. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Penger vokser ikke på trær, i hvert fall ikke hvis du skal skaffe dem på lovlig vis. Du kan selge unna ting du ikke har behov for, jobbe mer, eller låne penger med familiemedlem. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 studielån. et mindre lån finansiering med bank. være med å gjøre noe assisterende arbeid ved å male hus. finn ut det rette tilbud, www.finn.no aviser etc andre markeder. det du får råd til. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Å ta opp lån for å kjøpe moped blir bare dumt. Det er ikke gøy å pådra seg gjeld i en alder av 15-16 år. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 penger skaffes litt overalt Jobb, jobb. Hver dag i ferien, med vanlig timesbetalt 16åring har du 30 000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå