ZaiCoN Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hva heter den forden som han kjører etter han hopper opp på brua med båten i xxx 2 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke sett filmen, så jeg er ikke sikker på at det er denne bilen du leter etter, men ifølge google er det en Ford Shelby Cobra Concept med i den filmen. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 er ikke den, er en pickup ford han bruker Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tipper Ford SVT Lightning. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 det er den, men noen som har bilde av den dem bruker i filmen, finner ikke den på nettet Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 http://images.google.no/images?hl=no&q=For...er+bilder&gbv=2 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ifølge denne siden: xxx state of the union er det en F150 konspetbil som ikke er blitt masseprodusert. fantes to, men ford ødela den ene på grunn av regler rundt Konseptbil. vistnok jeg syntes det ser mer ut som F250 med luftinntak på panseret og mye hevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå