lillelisa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg skal forsøke å leke litt med vmware, og prøver å lese meg litt opp på det. men jeg forstår ikke helt forskjellen mellom de ulike versjonene. hva er egentlig forskjellen mellom vmware workstation og server? jeg ser på hjemmesiden deres at workstation koster penger, mens server er gratis. pappa har visstnok en lisens på workstation (ikke nyeste utgave) som jeg kunne få, men er det den jeg trenger? det jeg vil er å teste ut forskjellige operativsystemer (fedora, vista ++) virtuelt før valg av operativsystem til noen maskiner jeg skal kjøpe inn gjennom en forening jeg har tillitsverv i. os skal installeres fra cd eller iso. kort fortalt, kan noen skrive litt lettfattelig om vmware? Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du kan jo lese denne. Ellers så vet jeg at lisens til workstation fungerer ikke til VMware server v.x.x VMware server er dog gratis, men du mister enkelte nøkkelfunksjoner fra å gå fra workstation til vmware server. Mer om dette kan du lese om på www.vmware.com http://www.hardware.no/guider/programvare/...alisering/41459 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå