Joachim_F Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tidenes største Steam-oppdatering er nå klar for betatesting. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Artig. Skal teste det ut Blir litt som Facebook da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Syns alle med facebook, msn, blink og alt det der, bør gå over til dette nå. La Steam bli den nye farsotten. Tenk dere Dagbladet fremover: "Kjendiser på STEAM, se Trond Giskes profil" Endret 7. august 2007 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Syns alle med facebook, msn, blink og alt det der, bør gå over til dette nå. La Steam bli den nye farsotten.Tenk dere Dagbladet fremover: "Kjendiser på STEAM, se Trond Giskes profil" 9224965[/snapback] Fin boost for spillkulturen. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heller på å oppdatere steam no. Tviler på at eg kjem til å bruke det aktivt, men kan vere greit å teste det ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tja spennende saker, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke dette. En ting som er kjekt er at jeg kan se når vennene på friendlista sist var pålogget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Synes dette virker praktisk og ganske godt gjennomført. Muligheten for klaner å kunne opprette grupper og legge til events er jo ganske hendig, iallefall for de som ikke sitter på nok kunnskap eller ork til å snekre sammen en hel hjemmeside. Selv håper jeg dette fører til økt stabilitet på friends-nettverket, slik at det faktisk vil være mulig å se hvor venner og bekjente spiller. Mulig dette har bedret seg i det siste, men det har iallefall vært plaget av ustabilitet i lang tid. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så stor at den krever egen sak :O Jaja. Er ikke akkurat den mest aktive brukeren av steam. Man har jo hørt så mye negativt om det. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hørtest ganske Windows-live aktig ut Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Artig sak, skal teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) gah herper for alle spill der du prøver å sprinte, samt sjekke stats samtidig Endret 7. august 2007 av Kokkolocco Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så stor at den krever egen sak :O Jaja. Er ikke akkurat den mest aktive brukeren av steam. Man har jo hørt så mye negativt om det. 9227668[/snapback] Hva da, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Likte det nye systemet mere oversiktlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 gah herper for alle spill der du prøver å sprinte, samt sjekke stats samtidig 9228772[/snapback] Du kan fint rebinde tastekombinasjonen, gå inn på Settings i Steam og finn skillearket som heter In-game. Fyll så inn ønsket tastekombinasjon i boksen der. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette funker iallefall ikkje via Wine. =( Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Dette funker iallefall ikkje via Wine. =( 9232217[/snapback] det er litt tidlig å prøve dette i wine... men liker steam som den er, bruker uansett x-fire ved siden av =) I tillegg får hver spiller omfattende statistikk, som blant annet viser hvilke spill de bruker tiden på og hvor mye de spiller. Det er kopiert fra x-fire For meningen med den store revulasjonen av steam er å ta opp kampen med x-fire Endret 9. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg