[email protected] Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei der! Har en thinkpad X41, kj0rt ubuntu i over 1 aar paa den. Wireless funket ypperlig inntil denne helgen, hvor jeg fors0kte installere infrar0d modul (fikk ikke til aa funke). Etter dette har wireless vaert nede - iwconfig finner ikkeno wlan0, wlan-moduler loades ikke automatisk lenger og lshw viser UNCLAIMED paa wireless network. Fors0ker fjerne irda-modulene, men de loades alltid automatisk.. temmelig desperat her. noen tips? Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje du har slått av wlan på maskinen ? Laptoper pleier enten å ha en fn-tastekombinasjon eller en egen knapp for å slå av og på wlan. På min dell er det fn+f2 f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje du har slått av wlan på maskinen ? Laptoper pleier enten å ha en fn-tastekombinasjon eller en egen knapp for å slå av og på wlan. På min dell er det fn+f2 f.eks. 9225612[/snapback] Mener å huske at thinkpad-ene hadde en slik FN-kombinasjon - se etter symboler langs F-knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå