Gjest medlem-82119 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så har det skjedd IGJEN! Søkte om natta etter ett produkt, og etter lang tid fant jeg det hos jernia. 95% av treffene var til tyske (.de) eller tsjekkiske? (.cz) nettsider, selv om jeg både har forsøkt å klikke på kun norske sider eller sider med norsk tekst. (Har også tatt språkvalg til norsk/svensk/dansk/egelsk) Søkte så om dagen, og får HELT andre treff, de treffene som jeg fikk for 6 timer siden er BORTE og FORTSATT er det 95% tyske og tsjekkiske treff. Er jo f**n ikke mulig å navigere seg rundt på nettet.......arrrrrghhh! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 www.kvasir.no Best på norske sider Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Å søke på et produkt på Google er HÅPLØST. Man får også bare sånne "preisvergleich" (type Prisguider) med totalt unyttig informasjon. Er disse tyskerne som ødelegger for oss igjen da :!: (neida, jeg synes egentlig at tyskere er greie folk jeg). Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så har det skjedd IGJEN!Søkte om natta etter ett produkt, og etter lang tid fant jeg det hos jernia. 95% av treffene var til tyske (.de) eller tsjekkiske? (.cz) nettsider, selv om jeg både har forsøkt å klikke på kun norske sider eller sider med norsk tekst. (Har også tatt språkvalg til norsk/svensk/dansk/egelsk) Søkte så om dagen, og får HELT andre treff, de treffene som jeg fikk for 6 timer siden er BORTE og FORTSATT er det 95% tyske og tsjekkiske treff. Er jo f**n ikke mulig å navigere seg rundt på nettet.......arrrrrghhh! 9224588[/snapback] Hva med å slenge på en "site:.no" (uten ") i søket..? Lenke til kommentar
jo_sommer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) www.kvasir.no Best på norske sider 9224704[/snapback] Ehhh Kvasir kjøper faktisk fritekstsøket sitt fra Google så resultatet blir faktisk det samme på begge søkemotorene. Men ser hva trådstarter mener har irritert meg over det samme selv. At når man huker av for å søke på norske sider så dukker det fortsatt opp helt urellevante treff på alle mulige språk. Endret 8. august 2007 av jo_sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå