abene Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Revo Uninstaller er et gratis, men avansert program som blant annet kan brukes til å fjerne programmer. Les mer Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette ser bra ut, men tror CCleaner holder for meg i denne omgang Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har installet det. Ser fint ut. Men skal ikke se på alle muligheter i dag. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette ser bra ut, men tror CCleaner holder for meg i denne omgang 9224633[/snapback] Er CCleaner samme type program som Revo Uninstaller i det hele tatt? Ser ikke sånn ut for meg, etter å ha sett på sida du linka til... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Veldig bra program har selv brukt CCleaner og XP tools til denne jobben men vil si denne gjorde en mye bedre jobb! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Personlig liker jeg "Your Uninstaller" Fjerner selv de verste MSI pakkene ^^ Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette ser bra ut, men tror CCleaner holder for meg i denne omgang 9224633[/snapback] Er CCleaner samme type program som Revo Uninstaller i det hele tatt? Ser ikke sånn ut for meg, etter å ha sett på sida du linka til... 9225513[/snapback] Den kan avinstallere programmer, rydde opp i filene til nettleserne Opera, Firefox og IE, slette midlertidige filer som Windows oppretter (og ikke klarer å slette...) og mye annet. Maskinen din blir ganske mye kjappere etter at du har tatt deg en runde rundt i CCleaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå