Zevz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Heisann. Da var bilderøret i mitt 50hz tv fra 90-tallet tatt kvelden, og det er på tide å kjøpe ny. Har ikke tenkt å bruke veldig mye penger, 4-5000. Har ikke veldig mye peiling på tv-er så derfor spør jeg her. Det eneste jeg vet er at LCD tv'er er mye bedre enn plasma når man skal koble til pc, og jeg kommer ti å bruke pc en god del opp mot tv'en. Derfor har jeg sett litt på følgende tv: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 Koster 4000 på komplett denne uken. Scoop tenker jeg. Men hvor mye har jeg å tjene i det lange løp på å legge i en 1000-lapp ekstra for en bedre tv? Størrelse: 32" tror jeg er helt perfekt for meg. Ikke for stort, ikke for lite. Sitter bare 3-4 meter fra tv'en så det skulle være perfekt. Prisklasse: Maks 5000 og nedover! Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Her har jeg egentlig ikke veldig peiling bortsett fra at jeg vil ha LCD-tv som er god å bruke mot pc. Kjører Linux hvis det skulle ha noe å si. Ellers er jeg ikke veldig kresen. Hva slags kildesignal har du? Kabel-tv fra GET. Hva annet enn tv skal du bruke den til? Skal som sagt bruke den til å se film og kjøre litt desktop fra pc. Det er ganske viktig for meg at det fungerer bra. Har en playstation stående som jeg aldri bruker annet enn til å se DVD. Skal du koble til pc? Ja, og dette tror jeg nesten er det viktigste punktet for meg. Føler at å se tv og dvd på min 50hz 28" går helt greit så dette kan jo bare bli bedre egentlig. Så er spørsmålet, skal jeg gå for denne til 4000 eller skal jeg bruke en 1000 lapp ekstra? Hva annbefaler dere? Tusen takk for svar på forhånd! Endret 7. august 2007 av Zevz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå