Gå til innhold

Hyundai 32" LCD-TV (Tv som funker bra mot pc?)

Anbefalte innlegg

Heisann. Da var bilderøret i mitt 50hz tv fra 90-tallet tatt kvelden, og det er på tide å kjøpe ny. Har ikke tenkt å bruke veldig mye penger, 4-5000. Har ikke veldig mye peiling på tv-er så derfor spør jeg her. Det eneste jeg vet er at LCD tv'er er mye bedre enn plasma når man skal koble til pc, og jeg kommer ti å bruke pc en god del opp mot tv'en. Derfor har jeg sett litt på følgende tv: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 Koster 4000 på komplett denne uken. Scoop tenker jeg. Men hvor mye har jeg å tjene i det lange løp på å legge i en 1000-lapp ekstra for en bedre tv?

Størrelse:

32" tror jeg er helt perfekt for meg. Ikke for stort, ikke for lite. Sitter bare 3-4 meter fra tv'en så det skulle være perfekt.

Prisklasse:

Maks 5000 og nedover!

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

Her har jeg egentlig ikke veldig peiling bortsett fra at jeg vil ha LCD-tv som er god å bruke mot pc. Kjører Linux hvis det skulle ha noe å si. Ellers er jeg ikke veldig kresen.

Hva slags kildesignal har du?

Kabel-tv fra GET.

Hva annet enn tv skal du bruke den til?

Skal som sagt bruke den til å se film og kjøre litt desktop fra pc. Det er ganske viktig for meg at det fungerer bra. Har en playstation stående som jeg aldri bruker annet enn til å se DVD.

Skal du koble til pc?

Ja, og dette tror jeg nesten er det viktigste punktet for meg. Føler at å se tv og dvd på min 50hz 28" går helt greit så dette kan jo bare bli bedre egentlig. :)

Så er spørsmålet, skal jeg gå for denne til 4000 eller skal jeg bruke en 1000 lapp ekstra? Hva annbefaler dere?

Tusen takk for svar på forhånd! :)

Endret av Zevz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...