Rottenspacehead Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen nettsider som har oversikt over skade problemene til fotball lagene og hvem som starter o.l ? i alle forskjellige ligaer, spesielt de store... Skal tippe langodds etc, så hadde vært kjekt å fått litt mer info om kampene og lagene før jeg tipper... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er ikke helt hva du spør etter, men du har jo www.oddsen.nu. De kan gi tips til de fleste kampene som står på Norsk Tipping sin liste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Klikk meg! There u go. Sucky emnetittel forresten. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) i dårlig humør idag Hyrlen ? kan spare deg for sånt = ) ellers takk for linken.. Endret 7. august 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) i dårlig humør idag Hyrlen ? kan spare deg for sånt = ) 9225466[/snapback] Hva da? Å si ifra om at du bør skifte emnetittelen før en mod kommer og evt stenger tråden? Endret 7. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tråden er på villspor allerede etter fem innlegg, og ettersom trådstarter har fått svar på spørsmålet og har en dårlig emnetittel, så stenger vi den tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg