Joachim_F Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Microsoft bekrefter at de vil kutte Xbox 360-prisene i Nord-Amerika. Les mer Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flott at de senker prisene Satse på at salget tar seg litt opp igjen. Har jo bare positive effekter hvis mange kjøper en konsoll, som store software oppdateringer osv osv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Artikkelen må presisere at de nye prisene i NOK er de amerikanske prisene og at vi ikke kan forvente slike priser her "hjemme". Det å ta kursen og gange den ut til NOK gir ikke norsk pris . Selv om microsoft sin norske pris vs dollar er vesentlig mer hyggelig enn sony's pris vs dollar. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror strengt tatt folk forstår det selv (i og med at dette er en artikkel om et amerikansk priskutt, er det jo temmelig åpenbart at prisene som listes opp er amerikanske og ikke europeiske), men for sikkerhets skyld har jeg lagt til et lite avsnitt på slutten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du skulle bare visst hvilke debatter som har vært ført litt dypere inn i spillforumet ang amerikanske vs norske priser osv . Så man kan aldri bli for sikker, hehe. Lenke til kommentar
joac Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det hadde også vært interessant om artikkelen listet hva prisen var før kuttet (evt. at noen som vet poster det her) . Kan jo tenkes at vi kan få tilsvarende prosentvis kutt i pris her i Europa? Endret 7. august 2007 av joac Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror de satt ned prisen fra 400 dollar til 350 dollar på premium. Anyways, bra at de setter ned prisen. Jeg som tenker på å kjøpe meg en 360 til høsten. Lenke til kommentar
joac Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror de satt ned prisen fra 400 dollar til 350 dollar på premium. Anyways, bra at de setter ned prisen. Jeg som tenker på å kjøpe meg en 360 til høsten. 9225511[/snapback] Jepp, sitter på gjerdet og skal ha en xbox selv. Skulle gjerne sett prisen på premium komme under 2500 i de billigste butikkene. Hvis Elite kommer ned mot drøye 3K så er det kanskje aktuellt og. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Med slike amerikanske priser, så lønner det seg nesten å importere maskiner.. Hvordan er sone-restriksjonene på 360'en? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De fleste spillene er vel inndelt i soner, men du har en del som er sonefrie. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 HVem fant på "soner", og hvorfor? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hm....et fint priskutt he ri europa og kanskje elite koster under 3k snart. da blir det nok til at jeg bytter ut min release premium Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kommer nok et tilsvarende priskutt her samtidig med at Elite slippes om to uker. Selv er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Er HDMI og 120 GB verdt nesten 1000 kroner ekstra? Og skal man vente på 65 nm-revisjonen senere i høst? Dilemma... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 HVa er 65 nm-revisjonen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det ryktes at prosessor og skjermkort nå blir produsert i en 65 nm-prosess (mot 90 nm før) og at dette snart vil dukke opp i nye konsoller på markedet. Dette vil føre til lavere strømforbruk, mindre varme, mindre støy og forhåpentligvis fikse hardware-problemene man har hatt med X360. Endret 7. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 HVem fant på "soner", og hvorfor? 9225905[/snapback] De store selskapene fant det på for å tjene penger. Noen som vet om Red Ring-problemet er fikset på xbox? Endel undersøkelser har jo tydet på en gruelig høy feilrate pga dette, nok til at det er stress. Personlig ser jeg på det som den største fordelen med dette priskuttet at andre konsoller forhåpentligvis følger etter, spesielt wii er jo i mine øyne uforholdsmessig dyr kontra xbox nå. AtW Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Wii går ikke ned i pris med det første selv om jeg også personlig synes den er for dyr. Har vært enorm etterspørsel til nå (ca. 10 mill. solgte) og vil nok vokse fram mot jul. Nintendo har faktisk antydet at de faktisk satte prisen for lavt ettersom de sliter med å produsere nok konsoller. Blir nok ikke noe priskutt før tidligst våren/sommeren 2008. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hm....et fint priskutt he ri europa og kanskje elite koster under 3k snart. da blir det nok til at jeg bytter ut min release premium 9226093[/snapback] 2nd. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Wow, naa kan jeg kjoepe 360 billigere enn WII. Passer utmerket siden jeg faar loenning i morgen. Endelig litt frynsegoder for aa bo i dette landet. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror virkelig jeg må kjøpe meg en 360 når GTA IV kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg