khvm Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei. Jeg og noen venner skal på road-trip i Europa om en måneds tid. Vi har planlagt selve ruten, men bosteder under turen tar vi mer på sparket tenkte vi. Noen som kjenner til eller vet om den beste muligheten for overnattinger i Tyskland,Italia,Sveits,Frankrike,Nederland-områdene? Fotrinnsvis hotell, men alt av forslag er ønsket! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje du finner noe av interesse på HostelWorld.com? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hostelworld.com er genialt. men anbefales å booke dagen før. Går kanskje bedre å ta det på sparket nå som høysesongen begynner å dabbe av. Og hvis dere booker, vent på email bekreftelse. Jeg gjorde ikke det da vi skulle til praha. hadde booka seng der, men når vi kom dit så hadde vi ikke fått booka allikavel. så brukte litt tid og krefter på å finne ny have fun. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fins mange billige hoteller med helt grei standard ved motorveier... Accor gruppen i frankrike er genial, der har alt fra en stjerne til fire stjerner.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fins mange billige hoteller med helt grei standard ved motorveier... Accor gruppen i frankrike er genial, der har alt fra en stjerne til fire stjerner.... 9241614[/snapback] Jeg vil ikke kalle ett firestjernes hotell billig. Hostelworld er genialt ja. Men det er også ofte mulig å finne billige steder som ikke er oppført på internett når man først er på stedet da, litt stress og kanskje litt mer gambling. Men man er litt mer fri da med tanke på hvor man vil reise og hvor lenge man vil være steder. I billige land i øst-europa og syd i europa så er dette fint mulig. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ettersom det er uvisst når vi vil være på de ulike stedene, så vil det altså lønne seg å ha med en laptop på turen, og booke underveis? Vi skal reise nedover i Tyskland, innom Italia og Sveits samt Nederland. Noen forslag? Hva bør vi f.eks få med oss i Berlin og Munchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå