lynlim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg og min far begynte med rc fly da jeg var 9 år gammel. Vi flyr faktisk enda, og nå er jeg 25... Men nå går det mest på rc helikopter. Lenke til kommentar
Roska Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 hehe, så kjekt ja rc hadde vert litt kult ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 pistolskyting er en fin far og sønn hobby, jeg og ste faren min holdt på med det før, han slutta jeg holder på enda Lenke til kommentar
fth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 KLATRING! driver jeg og min stefar på med. Funker året rundt med innevegger, og du trenger ikke gå lange turer hvis du ikke vil Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har ingen stefar, men har en far som jeg liker veldig godt å spille bowling sammen med, selv om jeg ikke er spesielt god. Men det trenger en ikke være i en hobby synes jeg, en hobby gjør en fordi en ønsker å ha det gøy En gang fikk jeg 3 strike etterhverandre, det var en god føelse. Men dere vil kanskje ha noe som er mer ute i naturen? Jeg har faktisk lekt med tanken på å skaffe meg sverdfekting som en skikkelig hobby, kan være lurt å starte med tresverd. I fekting får dere brukt dere skikkelig, samtidig som det er gøy og en ting dere kan konkurrere i. Men husk å være forsiktige. Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva med elektronikk? Kjøp dere bøker og noe utstyr, og lag deres egen blinkende lys-krets, evt. en krets som gir alle som er 1 meter eller nærmere døren din et kraftig støt Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hvilke interesser har du og han? er du en datafreak eller digger du alt mekanisk? vi trenger info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå