Roska Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hallo, er en gutt på 16 år. meg og min ste far trenger en hobby som vi kan gjøre av og til. det må ikke være nokke ork eller noe gå tur i fjellet opplegg. jeg er en aktiv type, men og gå lange turer kan bli litt kjedeligt ja -_- noe som kansje er litt spennende og gøy og gjøre. håper på mange gode og seriøse tilbakemeldinger. mvh Roska! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kjøp et luftgevær å så kan dere begynne og skyte sammen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mekke på moped, bil eller motorsykkel er nok en god hobby. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Terrariedyr? Lage tropiske vivarium? http://www.amphibiancare.com/frogs/article...lterrarium.html http://www.poison-frogs.nl/e0301.html Lenke til kommentar
Roska Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 hehe, ja mekke på moppe er jo sikkert gøy! (får mope lappen om 3 mnd) men det er ikke noe som vi kan gjøre sammen så ofte. med mindre jeg greier og kresje en del da xD og paintball blir kansje litt for voldsomt kansje. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Spill wow sammen! Det gjør en venn av seg med sin stefar.. Begge digger det. (og han vennen min påstår det er SOSIALT.. :S) Men seriøst, dere kan skyte sammen (Som sagt tidligere) Det er sykt gøy! Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 sex? beklager, måtte bare spøke grovt her. Dere kan leke fotball sammen? En eller annen sport? Spille til hverandre Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fisketur er koselig. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kjøp dere en håndholdt GPS og begynn med geocaching. www.geocaching.com og www.starte.no Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Trene sammen. Tae Kwon Do foreksempel. Så kan dere hjelpe hverandre? Jeg og søsteren min trener Tae Kwon Do. Det er mange Far-sønn/Mor-datter opplegg der, om du skjønner Tilogmed en bestefar som trener med barnebarna sine Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fyr opp et game 1on1 dota! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Spill wow sammen! Det gjør en venn av seg med sin stefar.. Begge digger det. (og han vennen min påstår det er SOSIALT.. :S) 9251030[/snapback] Warcraft er et av de mest sosiale spillene rundt omkring faktisk, selv om du ikke kommer til å tro meg Angående hobbier, tja, dere kunne mekka høyttalere og forsterkertrinn og laget dere stereoanlegg f.eks.? Har lyst til å prøve dette selv engang, virker veldig moro å lage noe selv! Lenke til kommentar
Roska Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 ja fiske er bra men vet ikke helt. eller wow og lignende er jo ikke så sosialt da. så ikke akkurat for meg og game samen. hehe men mange bra forslag ja Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Rifleskyting på bane, leirdueskyting med hagle? Fiske? Rakettbygging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå