samesau Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Veit noen hvor klanen skal sitte under kampen på marienlyst den 20? Lenke til kommentar
samesau Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Klokkesvingen? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 det er vel den gamle tribunen bak målet Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Står klokkesvingen på billletten.. Høres ikke bra ut... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dere bør være tidlig ute, ellers så kommer dere ikke til å se en dritt, garrantert. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er som flere her har nevnt Klokkesvingen som brukes av Klanen. For å si det sånn: Dere bør be til værgudene om at det ikke regner, for da blir det sølete der. Det er også den eneste delen av Marienlyst som ikke har tak (det finnes jo ikke sitteplasser der heller...). Dere får trøste dere med at når dere kommer på besøk fra ~2010ish (hvis dere ikke har rykket ned til Adecco) vil dere få sitte på en ny, fin stadion som forhåpentligvis gir bortesupporterene litt mer komfort. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har noen forresten bilde av den delen av tribunen? Har allerede kjøpt billett så det er null stress... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) http://www.godset.no/oversikt.asp det er vel den delen uten tak bak mål til høyre der http://www.fotballbaner.no/stromsgodset.htm Endret 7. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser nå ut som om det er bedre der enn på nadderud... Menmen, får prøve å komme tidelig... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Altså, du er nærmere banen enn på nadderud, men det er liten høydeforskjell, slik at du ser ganske dårlig. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skal vel ikke mye til for å være nærmere banen enn på nadderud. Der må du jo ha kikkert og en stol fordi det er jo flatt der. Men med en liten høydeforskjell så blir det bra;) PLuss at jeg er høy så detta går bra.. Syng høyt, syng stolt, syng vålerenga Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 får håpe det blir like morsomt for deg som det var for meg da jeg var på ullevål mot brann da den morsomste kampen jeg har vært på så langt i år =D men du var vel sikkert der du også ? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fast plass på bredden, men nå er vi vel litt off-topic her... Lenke til kommentar
samesau Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 får håpe det blir like morsomt for deg som det var for meg da jeg var på ullevål mot brann da den morsomste kampen jeg har vært på så langt i år =D men du var vel sikkert der du også ? 9229047[/snapback] jepp Drit bra kamp ÆRE VÆRE ENGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå