Gå til innhold

6600gt vs go7200 - Hvilke yter best?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå bestilt meg en laptop som er relativt sprek i forhold til den eldre stasjonære pcen min. Den har dobbelt så mye minne og raskere prosessor. Eneste jeg lurer på er skjermkortet. Jeg satt meg aldri inn i de nyere seriene til nVidia og ATI, derfor aner jeg ikke hva spesifikasjonene på dette skjermkortet er(nei, google er ikke min venn) eller hvordan ytelsen er. Pcen skal ikke brukes til spill i høy oppløsning, så derfor har jeg ingen forventninger om at go7200 skal roxor 6600gts boxor. Likevel er jeg veldig nysgjerrig på dette.

 

Takker for svar.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har nå bestilt meg en laptop som er relativt sprek i forhold til den eldre stasjonære pcen min. Den har dobbelt så mye minne og raskere prosessor. Eneste jeg lurer på er skjermkortet. Jeg satt meg aldri inn i de nyere seriene til nVidia og ATI, derfor aner jeg ikke hva spesifikasjonene på dette skjermkortet er(nei, google er ikke min venn) eller hvordan ytelsen er. Pcen skal ikke brukes til spill i høy oppløsning, så derfor har jeg ingen forventer at go7200 skal roxor 6600gts boxor. Likevel er jeg veldig nysgjerrig på dette.

 

Takker for svar.

9224102[/snapback]

 

7600GS og 6600GT er veldig like i ytelse, så du må forvente at GO7200 blir knust i grafikksammenheng.

Lenke til kommentar
OKey, det var noe sånt jeg regnet med også.

 

Noen som kan gi meg spesifikasjonene på kortet?

 

edit:

Beklager feil i dette og det første innlegget. Har kun sovet en time i natt og er ikke så oppvakt.

9224161[/snapback]

jeg har nvidia 6600 gt på min maskin, den klarte faktisk å kjøre Shadows of Chernobyl. Klarer også andre spill slik som BF2, Overlord, CoD 2.

Lenke til kommentar
jeg har nvidia 6600 gt på min maskin, den klarte faktisk å kjøre Shadows of Chernobyl. Klarer også andre spill slik som BF2, Overlord, CoD 2.

9224558[/snapback]

Vet. Har ikke kommet over et spill jeg ikke kan dra med okey grafikk med det kortet.

 

må nokk skuffe deg å si at kortet ikke yter bra

Var det jeg regnet med. Pcen blir ikke noe spille pc akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...