lottalove Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heisann. Tiden har kommet for meg å skifte ut pcen, og da tenkte jeg at det kanskje var noen her som kunne hjelpe meg. Jeg skal henholdsvis bruke pcen mest til spilling. Jeg er altetende og eeelsker grafiske gullkorn. Jeg vil derfor ha en maskin som yter bra, til nyere spill og spill som kommer. Pris-rangen er på max 10 000, men jeg blir glad hvis dere får til priser under dette smil Kabinettet vil jeg få minst mulig, men med god luftflyt, kjøling, plass og støy er 3 viktige kriterier, dvs liten plass, god kjøling og ikke alt for bråkete! Harddisk trenger ikke være store greiene, kanskje en på 150gb med god ytelse f.eks? Noen som vil hjelpe? På forhånd takk Lenke til kommentar
lottalove Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Hvis dere trenger dette(for valg av skjermkort):spiller nyere spill i 1024x768 / 1200x oppløsning, cs 640x480 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vil du ha mulghetn for SLi/CrossFire og skal du klokke? Kunne du ha listet opp hva du ikke trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå