olemedkrutt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pc'n min lagger noe fælt i både karazhan og gruul's lair i World of Warcraft. Kan noen være så snill å linke til et billig skjermkort som garanterer at jeg blir kvitt laggen? Everest_rapport.txt Lenke til kommentar
peiper Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pc'n min lagger noe fælt i både karazhan og gruul's lair i World of Warcraft. Kan noen være så snill å linke til et billig skjermkort som garanterer at jeg blir kvitt laggen? 9223993[/snapback] Er ikke ekspert på WOW, men det ser da ikke ut til å være skjermkortet som ikke henger med. Det er vel heller CPU'en. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 CPU'en virker litt svak, ja. X1950 Pro 512Mb er et godt kort til en rimelig penge. Hvis du vil spare litt penger, kan du velge 256Mb-versjonen. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Kan noen eksperter fortelle meg om det er cpu'en,skjermkortet eller begge deler som må byttes ut for at det ikke skal lagge i karazhan i World of Warcraft? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er nok ikke bare skjermkort og cpu som spiller inn når det lagger i karazhan. Det lagger da selv for folk med virkelig high end systemer. Har du f.eks telenor som isp, så vil det lagge fra tid til annen. Jeg f.eks fikk alltid lag når vi gikk for netherspite. Byttet til NGT, lag nesten borte. Samme gjelder for gruuls, jeg lagget ut på gruul ofte før jeg byttet. Endret 8. august 2007 av vetle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå