Utgardsloke Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Synd og se så mange med så mange tabuer. Kanskje vi skulle spørre "shemalene" selv om de føler seg som kvinner eller menn, vi har jo gjort det med homofile og det ser ut til og være allment akseptert hva de svarer. Ingenting er galt når det gjelder sex, så lenge det er frivillig fra begge (alle) parter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har lite å tilføre som hjelper TS å finne sin utkårede, men jeg blir lei meg når jeg ser at folk tror det å få noe oppi stumpen er det samme som å være homo. Jeg har selv ikke opplevd noe nytelse ved det, men X'en min likte å stappe en finger mens vi holdt på. Betydde ingenting fram eller tilbake for sexen eller seksualiteten min. hvis jeg ikke tar helt feil, finner man G-punktet i stumpen hos mannfolk. Har troen på at det kan være et skattehull hvis jeg finner det =) Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Kunne godt tenkt meg og ha en sånn i huset ja, så kunne ho pult den kåte kjerringa mi som maser om pikk nesten konstant, og som gjerne puler meg også en gang iblant, Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Var i Thailand for et par uker siden og der var det mange slike Shemales. Regner med noen av dem fremdeles har utstyret i behold. De setter sikkert pris på å få komme til Norge også. Lenke til kommentar
Jhann19 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg ser etter en shemale finnes det noen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 kom ut av skapet du ts... Anonymous poster hash: 751a8...2f0 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg ser etter en shemale finnes det noen? Gå på 4chan /soc/ er haugevis der Endret 22. desember 2016 av Lypsyls Lenke til kommentar
Tentacruell Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Mange gode tips her, anbefaler deg å følge dem. Skriv på gaysir feks, eller anonyme forum. Det er ikke flaut - uansett hva en tenner på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg