Gå til innhold

Wii oppdatering v. 3.0E tilgjengelig

TCi

Anbefalte innlegg

Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur....

9235539[/snapback]

Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! :D

9235797[/snapback]

Lyst til å fortelle hvordan du kobler til Bluetooth tastatur? Jeg har ikke et selv men vurderer å kjøpe i fremtiden.

9238025[/snapback]

Det er bare å sette i bluetoothenheten og synkronisere den med tastaturet, så skal det funke. Det er så lett atte, hjælp ... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at viften går selv om den er slått av!

Og så er det jo fett med tastatur da.

edit: hvor fikk du det fra TCi, det at vifta var på selv når den var slått av? Egen erfaring? Kan vel hende at den bare skrur seg på når den blir veldig varm, vet ikke jeg.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur....

9235539[/snapback]

Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! :D

9235797[/snapback]

Lyst til å fortelle hvordan du kobler til Bluetooth tastatur? Jeg har ikke et selv men vurderer å kjøpe i fremtiden.

9238025[/snapback]

Det er bare å sette i bluetoothenheten og synkronisere den med tastaturet, så skal det funke. Det er så lett atte, hjælp ... :D

9239582[/snapback]

Sette i enheten? Har ikke Wii innebygd bluetooth? Trodde det var det som var i wiimotene. Har ikke noe dongle, har det innebygd i pcen fra før, så kjøpte uten dongle.... Møl hvis det ikke funker

Lenke til kommentar
hvor fikk du det fra TCi, det at vifta var på selv når den var slått av? Egen erfaring? Kan vel hende at den bare skrur seg på når den blir veldig varm, vet ikke jeg.

9257898[/snapback]

Jeg bare skriver ned hva folk har rapportert rundt omkring på diverse forum. Syntes selv at det kom luft ut bak, mer enn før, men det ser faktisk ut til at akkurat den rapporten er feil. Om da ikke den som du sier slår seg på når det er altfor varmt.

Lenke til kommentar

får plutselig ikke wiien min på nett lenger... Funka før jeg reiste hjem for sommeren, men når jeg kom tilbake til leiligheten nå så får jeg bare følgende beskjed: Error Code: 51030, Unable to find an access point. Please confirm the ssid and try again.... Ugg?

GLEM DET! :p

Jeg hadde visstnok skifta ssid navn for noen mnd siden... men rart at det ikke slo ut før nå...

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar
En liten mini oppdatering i dag, fikser noen små feil :)

9279936[/snapback]

Den feilen skjedde faktisk meg i går, akuratt som det sto beskrevet. Var inne på Internet Channel og skulle se på Mythbusters fra TVlinks.com. Ante fred og ingen fare, men så når jeg trykket på home knappen hang den seg opp, og tven sendte ut en slags høyfrekvent pipelyd. Freaky :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...