Szmekken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur.... 9235539[/snapback] Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! 9235797[/snapback] Lyst til å fortelle hvordan du kobler til Bluetooth tastatur? Jeg har ikke et selv men vurderer å kjøpe i fremtiden. 9238025[/snapback] Det er bare å sette i bluetoothenheten og synkronisere den med tastaturet, så skal det funke. Det er så lett atte, hjælp ... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ny oppdatering. Nice! Må vel installere når jeg kommer hjem fra jobb i dag! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Bra at viften går selv om den er slått av! Og så er det jo fett med tastatur da. edit: hvor fikk du det fra TCi, det at vifta var på selv når den var slått av? Egen erfaring? Kan vel hende at den bare skrur seg på når den blir veldig varm, vet ikke jeg. Endret 11. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur.... 9235539[/snapback] Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! 9235797[/snapback] Lyst til å fortelle hvordan du kobler til Bluetooth tastatur? Jeg har ikke et selv men vurderer å kjøpe i fremtiden. 9238025[/snapback] Det er bare å sette i bluetoothenheten og synkronisere den med tastaturet, så skal det funke. Det er så lett atte, hjælp ... 9239582[/snapback] Sette i enheten? Har ikke Wii innebygd bluetooth? Trodde det var det som var i wiimotene. Har ikke noe dongle, har det innebygd i pcen fra før, så kjøpte uten dongle.... Møl hvis det ikke funker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 hvor fikk du det fra TCi, det at vifta var på selv når den var slått av? Egen erfaring? Kan vel hende at den bare skrur seg på når den blir veldig varm, vet ikke jeg. 9257898[/snapback] Jeg bare skriver ned hva folk har rapportert rundt omkring på diverse forum. Syntes selv at det kom luft ut bak, mer enn før, men det ser faktisk ut til at akkurat den rapporten er feil. Om da ikke den som du sier slår seg på når det er altfor varmt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ok. Men uansett er det vel veldig liten sjanse for at maskinen vil bli overopphetet uansett Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Problemer ligger ikke i selve overopphetingen. Det er feil på GPU som er hovedgrunnen til at noen Wii-maskiner blir ødelagt. Varmen bare framskynder denne feilen. Det skal være fikset nå tror jeg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Å ? Eller, javel :!: Forresten, vet dere om det er mulig å sende inn sin Wii til reperasjon graits hvis den blir ødelagt selv om man ikke har kvittering, så lenge det ikke har gått mer enn et par år? http://en.wikipedia.org/wiki/Wii#Technical_issues Det står her ihvertfall, men det skader jo ikke å spørre for sikkerhetsskyld... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Nintendo bytter inn alt uten spørsmål innenfor ett år. Omtrent bare hørt skryt om kunderservicen til Nintendo. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 OK Ikke bare har de bra kundesupport, de er også miljøvennlige http://gonintendo.com/?p=20145 Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) får plutselig ikke wiien min på nett lenger... Funka før jeg reiste hjem for sommeren, men når jeg kom tilbake til leiligheten nå så får jeg bare følgende beskjed: Error Code: 51030, Unable to find an access point. Please confirm the ssid and try again.... Ugg? GLEM DET! Jeg hadde visstnok skifta ssid navn for noen mnd siden... men rart at det ikke slo ut før nå... Endret 13. august 2007 av bokfinn Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvordan er det med ryktene om at modchips bricker Wii da? Bare tull? Noen som har WiiFree og oppdatert til 3.0? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En liten mini oppdatering i dag, fikser noen små feil Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En liten mini oppdatering i dag, fikser noen små feil 9279936[/snapback] Den feilen skjedde faktisk meg i går, akuratt som det sto beskrevet. Var inne på Internet Channel og skulle se på Mythbusters fra TVlinks.com. Ante fred og ingen fare, men så når jeg trykket på home knappen hang den seg opp, og tven sendte ut en slags høyfrekvent pipelyd. Freaky Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 OT: husker at sånn skjedde med den gamle PCen når jeg spilte grunnet feil skjermkort. Fy faen jeg skvatt hver gang det skjedde, siden det kom så jævlig høy lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå