LucarioX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har ikke Nintendo kommet med noen liste selv? Eller skal vi liksom finne alle oppdateringene selv? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Nintendo vil nok aldri komme med slike detaljer, de er for hemmlighetsfulle. Eneste som trengst for at Opera skal ta i bruk tastatur er en oppdatering til nettleseren. Forhåpentligvis kommert det snart. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Man må, med andre ord, prøve å koble til en ekstern harddisk etter hver Wii-oppdatering imens man krysser fingrer og tær, og alt annet som krysses kan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Testet med mitt trådløse tastatur nå (Logitech UltraX Media Desktop). Fungerte fint. Trenger bare språkstøtte for norske tegne osv. Fant også ut hvor man kan stille klokken. Gå til Calendar i Wii Settings. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Pappa har et slikt tastatur hjemme, virker det? Tror det er det eneste USB tastaturet vi har i huset. Fint om noen vet, er bortreist så får ikke testet :? Om det ikke skulle fungere, noe det sikkert ikke gjør, er det da noen som har et annet bra tastatur som passer med Wiien å anbefalle? Helst et som passer på Internett Channel også om det er mulig Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det virket også med tråløst tastatur fra fujitsu siemens! Samme som jeg bruker på PCen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmm, tenkte litt. Kan det være mulig at Nintendo kommer til å utnytte tastatur i spill som kommer senere? Brain Training? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er mer naturlig i sammenheng med internett-kanalen og det å sende meldinger. Ikke umulig at det kan ha sammenheng med overraskelsen i september. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Overaskelsen i september? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Overaskelsen i september? 9233798[/snapback] Reggie avslørte i et intervju at Nintendo har en overraskelse på lur, som vi får vite i september. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nå til høsten vil det komme en rekke nye onlinespill Fifa, Madden Nitrobike Guitar Hero 3 Super Smash bros Brawl Battallion Wars Wii Endless Ocean Mario & Sonic(Ikke sikkert om det er Wii eller DS versjonen som er online) Jeg håper og tror at keyboardet vil bli tatt i bruk i onlinelobbyene. Hadde vært morsomt om de la til wiimote/keyboard support i fps-spill Ellers var det en veldig god update. Spesielt med tanke på wiiconnect24 fixen og at de redesignet wii shop kanalen. Endret 8. august 2007 av Bruskork Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kommer Guitar Hero 3 til Wii?? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kommer Guitar Hero 3 til Wii?? 9234222[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hadde vært morsomt om de la til wiimote/keyboard support i fps-spill 9234197[/snapback] Det ville ha ødelagt hele poenget med kontrollene til Wii. Det kommer nok aldri. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Synes jeg leste et sted at noen få tastaturer fungerer med Opera, stemmer dette eller missforsto jeg? Om ikke, er det noen grunn til at Opera ikke kan legge til tastatur støtte? Kan da ikke være så vanskelig? Er det ikke bare å legge til en driver for tastaturer? Er det noen liste over hvor mange tastaturer som virker? Lurer veldig på om det Logitech tastaturet jeg nevnte i en post over her vil fungere, virker hvertfall helt fint på X360. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur.... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur.... 9235539[/snapback] Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er vel verdt å ta med at etter denne Firmware-oppgraderingen, fungerer ikke Freeloader på Nintendo Wii, lengere. Det vil praktisk talt si at man ikke lengere kan spille importerte gamecube-spill, ifra andre regioner (USA, Japan), på Nintendo Wii, etter firmwareoppgraderingen. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er vel verdt å ta med at etter denne Firmware-oppgraderingen, fungerer ikke Freeloader på Nintendo Wii, lengere. Det vil praktisk talt si at man ikke lengere kan spille importerte gamecube-spill, ifra andre regioner (USA, Japan), på Nintendo Wii, etter firmwareoppgraderingen. 9235977[/snapback] Det er jo litt kjipern da. Bra jeg ikke har oppdatert enda da. Tenker jeg venter litt sånn at jeg får full oversikt over hva som skjer etter oppdatering først. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan man bruke Bluetooth tastatur på wiien da? Gullfint i såfall i og med at jeg har blåtann mus og tastatur.... 9235539[/snapback] Så du er heltent på å bruke bluetooth tastatur? Funker så fett atte, hjælp! 9235797[/snapback] Lyst til å fortelle hvordan du kobler til Bluetooth tastatur? Jeg har ikke et selv men vurderer å kjøpe i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå