dimetho Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har WiiKey, har oppgradert, alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
peros2k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har WiiKey, har oppgradert, alt fungerer som det skal. 9227558[/snapback] Inkludert setup dvd'en til wiikey? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har WiiKey, har oppgradert, alt fungerer som det skal. 9227558[/snapback] Inkludert setup dvd'en til wiikey? 9228346[/snapback] Det ser jeg ingen grunn til å teste, ettersom "backup"-DVD'ene mine fungerer slik som de skal, fungerer WiiKey'en også. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Oppdaterer nå :-) Naijse greier :-) Lenke til kommentar
peros2k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det ser jeg ingen grunn til å teste, ettersom "backup"-DVD'ene mine fungerer slik som de skal, fungerer WiiKey'en også. 9228589[/snapback] Vel... Fra et annet forum: WiiKey setup disk doesn't work.. ( Og du kommer til å få bruk for setup-dvd når den nye wiikey-updaten kommer (når de får fingeren ut av nugatti-stjerna). Uansett, det jeg lurte på var om dette var et enkelt-tilfelle.. Edit: Enda en: Update does not brick systems, Tested on Official Wiikey.Setup disk does not read. Endret 7. august 2007 av peros2k Lenke til kommentar
petlek Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Noen andre som har problemer med å update? Endret 7. august 2007 av petlek Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det tok hvertfall fryktlig lang tid. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Tok bare 5 minutter her... men det varierer veldig på forskjellige routere visstnok. Begynner å tvile litt på denne rapporten om at viften går når WiiConnect24 er aktiv. Syns min er like varm som før. Syntes jeg merket litt luft bak tidligere, kan virke som det var feil. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da er vi to om det ... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Viften min går ikke den heller... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 sjekket om det må slåes på i setup? O,o Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Leste et sted om at det nå var støtte for USB-tastatur (men at det ennå ikke fungerer i Opera). Noen som har testet? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har lest flere steder at usb-tastatatur fungerer nå ja. Eneste grunnen til at Opera ikke fungerer med det er fordi Opera ikke har designet Wii-versjonen sin til å fungere med tastatur. Så fort Opera oppdaterer programmet sitt kommer det til å fungere der også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Skal teste det når jeg kommer hjem fra arbeid. Skal bare fungere i message board og Wii Shop. Heller ikke alle tastatur fungerer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Kan teste det med en gang jeg Edit: Funka fjell det! Prøvde det i message bord. Æ,Ø og Å funket jo selvsagt ikke da men. Endret 8. august 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Man mister vel ikke Internet Channel eller noe slikt etter oppdatering? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Man mister vel ikke Internet Channel eller noe slikt etter oppdatering? 9231451[/snapback] Nei, det gjør du selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan teste det med en gang jeg Edit: Funka fjell det! Prøvde det i message bord. Æ,Ø og Å funket jo selvsagt ikke da men. 9231438[/snapback] Nice! Da trenger man bare en oppdatert versjon av Opera.. hmmm. Og et nytt, kult, slim, trådløst, hvit tastatur Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jippiiii, tastatur fungerer! Fanatstisk!! Tror dere det kommer til å virke i opera senere? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er det egentlig konstantert at det ikke virker i opera? Er vel kanskje en oppdatering av selve browseren som må til da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå