TCi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) I dag vil du kunne få en oppdatering til din Wii. Mulig det først er en mindre oppdatering før du får den største. For å motta oppdateringen: 1. Gå til Wii Settings og finn fram til Update firmware. 2. Kjør en test av nettkoblingen og velg å oppdater maskinen. ADVARSEL FOR MODDERE Oppdateringen advarer de som har gjort modifikasjoner på Wii i form av modchips osv. Den kan gjøre maskinen ubrukelig. Avbryt oppdateringen ved å slå av maskinen (hold inne på-knappen i 4 sekunder). Wii firmware v. 3.0E/U/J Generelt - Klokkevisning. - Ny fargeskjema på epost/melding. - Værmeldingskanalen viser været i Wii-menyen. - Raskere lasting av kanaler. - Raskere lesehastighet av disker (ikke bekreftet). - Flytting av konktakter i adresseboken. - Nyhetskanalen viser overskriftene i menyen. - Kalenderen viser ikke en konvolutt for tiden du har spilt, bare meldinger. - Lyset slår seg på når en disk settes inn og tas ut. - Kan bruke +/- for å navigere instillingene. - Viften vil kjøre når maskinen er slått av og WiiConnect 24 er aktivert. NY Wii Shop - Ny velkomstskjerm som viser fire anbefalte titler. - Spill du har lastet ned er flyttet til "Main shop menu". - Ny måte å navigere på. - Populære titler (2 sider av 10 og viser også nye lanseringer. Altså ikke bare basert på ny info). - Søk etter en tittel. - Søk kategorier. - Viser de forskjellige systemene og hvor mange spill som er i hver. - Utivere viser de forskjellige utgiverene og hvor mange spill som utgiveren har (med logoer). - Viser type spill (genre). Endret 7. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ah genialt. De fikser masse småting jeg har savnet, og at ting går raskere er jo alltid positivt Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Herlig ! skal oppdatere med en gang. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det står at den KAN påvirke Modchips Er nok bare propaganda deluxe Men jeg skjønner at meldingen dukker opp, med denne firmware liggende på et US spill og blir innstalert på en Europeisk Wii Endret 7. august 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Det står at den KAN påvirke Modchips 9224361[/snapback] Rettet på Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Herlig! Dette må testes ut Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Merkelig, prøvde å oppdatere, men før den blåe streken hadde kommet halveis fikk jeg error code, og en melding om at den ikke kunne oppadetere seg. Merkelig nok dukket klokken opp i Wii Menu, ser ut som om den har oppdatert seg likevel. kan jeg ha lastet ned halve oppdateringen og ikke hele? Synes dette virket veldig rart :/ Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 La til " Viften vil kjøre når maskinen er slått av og WiiConnect 24 er aktivert." Ser ut til at Nintendo nå ønsker å begrense feil etter at Wii kan bli for varm når den er av og Wii Connect 24 er aktivert. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 - Værmeldingskanalen viser været når du klikker på den, istedet for at du må starte den. Dette var da på den gamle versjonen også? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Har ikke fått sjekket dessverre, men ut i fra det jeg har lest er den litt anerledes. Men gjerne si ifra om det er feil Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen med Wiikey som har turt å oppdatere ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jippi, dette var kos! Men hvor er muligheten for å spille av VC spill direkte fra SD-kort? Og muligheten til å skru av konsollen med wiimotens avknapp? Men alt i alt e, meget godt nyhet :!: Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og muligheten til å skru av konsollen med wiimotens avknapp? 9226866[/snapback] Det har alltid vert der? Hold inne av/på-knappen på Wiimoten noen sekunder så skrur du av konsollen, logisk nok. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen med Wiikey som har turt å oppdatere ? 9226544[/snapback] Har lest om folk som har oppdatert med Wiikey uten problemer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og muligheten til å skru av konsollen med wiimotens avknapp? 9226866[/snapback] Det har alltid vert der? Hold inne av/på-knappen på Wiimoten noen sekunder så skrur du av konsollen, logisk nok. 9226956[/snapback] Nei, da går den i Wiiconnect24 modus. Om man skrur av Wiiconnect24 vil det gå, men da kan man ikke bruke weatherchannel .... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 La til " Viften vil kjøre når maskinen er slått av og WiiConnect 24 er aktivert." Ser ut til at Nintendo nå ønsker å begrense feil etter at Wii kan bli for varm når den er av og Wii Connect 24 er aktivert. 9225102[/snapback] Hm, min vifte går ikke ... Skal den kun gå når den mottar oppdateringer? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Virker som min går, merker litt mer luft bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå