Klyngve Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei, eg har satt opp ei ny maskin. Eg valde først to enkle Zalman-kjølarar, men har sett ein som var dyrare og anbefalt av mange (på komplett.no). Er litt lost ang. val av vifter. Eg vil ha stillegåande vifter, og kjem ikkje til å overklokke mykje. Hjelp? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser at du har laget flere tråder om div deler til ny maskin. Er det ikke mye enklere å kun åpne en tråd i "hjelp til kjøpt og salg" tråden og putte alle inn der? Angående vifter. Kjøp ThermalTake sin Big Typhoon VX, den har egen regulator, er meget stillegånde, og en av de absolutt beste kjølerene der ute. Den tar litt plass, men med ett normalt kabinett så skal den passe. (bare sjekk målene først) Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jo, det er det, men eg tenkte at eg kunne bruke dei spesifikke underforuma for råd om meir spesifikke ting... eg anar ikkje kven som las kva underforumet, så eg tenkte det ikkje var så dumt. Uansett, skal sjå på forslaget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå