Klyngve Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei, eg har satt opp ei ny maskin, og lurer på om eg har gjort riktig val av minne. Budsjettmessig er eg nøgd, og eg kjem ikkje til å oppdatere med det første. I såfall kan eg bytte ut heile rammen. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror du må komme med litt mere informasjon en det der. Specs på opsettet? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Minnet fungerer med hovedkortet, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hm, var det en link i teksten der ja :S så ikke den, dårlig skjerm på jobben. Minnet du har valgt meget bra, skal invistere i samme minne selv idag. Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Eg veit at minnet passar, ja, men eg lurte på om eg kunne få betre for same pris. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vel, Komplett har jo disse som også er PC6400 og CL4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå