B4stian Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hvis jeg oppretter Trilling, vil jeg kunne bruke Connect-abonnementet mitt på begge numerene? Endret 7. august 2007 av datating Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hvis jeg oppretter Trilling, vil jeg kunne bruke Connect-abonnementet mitt på begge numerene? 9223836[/snapback] Hvis du mener Connect(/20)-tilleggstjenesten, så ja, men ikke samtidig. Connect-abonnementene kan du ikke ha TrillingSIM på. Endret 7. august 2007 av zegenie Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Har connect som en tilleggstjeneste ja. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har connect som en tilleggstjeneste ja. 9226512[/snapback] Jo, det fungerer, men det er ikke anbefalt og du vil kunne oppleve både ustabilitet og brudd, men det fungerer fra tid til annen Så om det er krise en eller annen gang så er det ikke bortkastet å prøve, men er nok ikke så lurt å satse på det som en fast løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå