vicky Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei. Jeg skal ha bursdagselskap og trenger et partytelt for anledningen. Dette skal ikke være stort, bare til å dekke vår lille takterasse i tilfelle regn (noe det har vært mye av på østlandet i sommer). Noen som vet HVOR man kan få tak i et slikt telt? enten til leie eller salg? Bor altså i Oslo, så helst i området.... pfh. takk for svar!! Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Stikk på biltema og kjøp deg et partytelt, koster så lite Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Så et partytelt til 150kr på.. husker ikke hvor.. Europris eller plantasjen? Lenke til kommentar
vicky Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Takker Men de var visst utsolgt før de nesten var inne i butikken Så... jeg dro til Byggmakker, som visstnok lovet kampanje på telt her i forrige uke. Var der 15 minutter etter at de åpnet. Guess what.... UTSOLGT! Selgeren klarte selv å si at de kun hadde hatt 3 telt... bra kampanje, bra butikk blæh! Dette liker vi ikke. Dro til Smartclub, som var så snille å holde av sitt siste telt per telefon. Kostet riktignok 500,-, men bedre å støtte noen som gidder å gjøre en innsats på servicefronten Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vel, ville ikke kalle det serivice å måtte betale en avgift får å komme inn i butikken dems men... Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vel, ville ikke kalle det serivice å måtte betale en avgift får å komme inn i butikken dems men... 9531589[/snapback] Trenger man det lenger a? jeg handler mye på smartclub uten medlemskap Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er flere år siden man trengte medlemskort i Trondheim, vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå