Jimmy Pop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ja, noen som vet hvordan jeg får en CD om til en ISO ved å bruke NERO? Er det mulig? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 clone cd eller fantom cd (beste) Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Klart det går an! Du kan rippe både musikk cd, legge inn iso filer m.m. Men vær klar over at det kanskje ikke bli like lett for å bruke feks daemon tools til denne filen. Slik gjør du det. Går inn på "recorder" "save track" Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hei. Brukte ISOBUSTER, jeg. Funket excellent... 8) Og Daemon tools, selvsagt... :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg bruker stadig mindre nero, den har eget imagesystem (nrg.), kan ikke brenne direkte ut ogg. til audiocd, kan ikke brenne lange filnavn (bruker EAC til ripping), har problemer med å brenne noen iso og bin+cue filer osv. jeg bruker stadig mer cdrwin3.9B, Blindwrite, recordnow max, winiso Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg skal gi deg et genialt program som til og med er gratis!!! BurnAtOnce Dette er et av de beste brenneprogrammen som fins og når neste versjon kommer så snakker vi kanskje om det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå