jack1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg søkte på nettet etter diskusjon om Firefox og kom inn på denne siden? Om det er riktig sted, vet jeg ikke, men problemet mitt er at jeg har mistet alle mine "Favoritter" eller "Bokmerker" på Firefox. Jeg mener å huske at jeg hadde mine Favoritter/Bokmerker før jeg oppgraderte Java, men er ikke sikker. Jeg hadde flere hundre Bokmerker - dels med RSS-link som dt vil ta mange dagere å rekonstruere. Derfor har jeg følgende spørmål: Kan jeg finne/få tilbake mine Favoritter/Bokmerker? Jeg har søkt på Favoritter på "Min datamaskin", men der finnes det ikke noe. Kan noen hjelpe meg? Du kan svare her eller sende en mail til: [email protected] På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
jack1 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg søkte på nettet etter diskusjon om Firefox og kom inn på denne siden? Om det er riktig sted, vet jeg ikke, men problemet mitt er at jeg har mistet alle mine "Favoritter" eller "Bokmerker" på Firefox. Jeg mener å huske at jeg hadde mine Favoritter/Bokmerker før jeg oppgraderte Java, men er ikke sikker. Jeg hadde flere hundre Bokmerker - dels med RSS-link som dt vil ta mange dagere å rekonstruere. Derfor har jeg følgende spørmål: Kan jeg finne/få tilbake mine Favoritter/Bokmerker? Jeg har søkt på Favoritter på "Min datamaskin", men der finnes det ikke noe. Kan noen hjelpe meg? Du kan svare her eller sende en mail til: [email protected] På forhånd takk for alle svar 9223627[/snapback] Er det noen som kan hjelpe? Jeg venter spent på svar! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 du kan se om du finner dem i mappa som heter bookmarksbackup i firefox profilen din. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Velg kjør på startmenyen. Skriv inn %appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles og trykk ok/enter Velg en mappe som heter noe ala yeiac45u.default der kan du igjen se om du finner bookmarks.html, eller en backup som er filene der dene favoritter er lagret. Endret 13. august 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå