bobbo_ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Lekte meg litt med nattbilder og HDR.. Her er resulatet fra inatt: Følte ikke jeg fikk fargene helt rett her... noe som ikke stemmer. Litt syretripp her, men synes det ble kult. Det som er feil er fordelingen (himmel og jord), samt at det nederste er alt for grått. Litt feil fordeling av bakke/himmel. Litt merkelige farger, men... Hva sier dere? Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bilde nr 3 er glitrende i mine øyne, eneste som skurrer litt er flare fra lampene, men slikt er uansett vanskelig å få til fint digitalt. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er for mye forgrunn der, da brosteinene er så ekstremt fint gjengitt. Linjene er flotte, du har funnet en veldig fin lokasjon for nattbilder. Personlig liker jeg også måten du har brukt mulighetene i HDR på- for meg ser det nå mer ut som det intrykket man får når man står et slikt sted og har fått nattsyn, kontra en merkelig glorete HDR opplevelse. Bilde nr 2 er også fint, men som du sier litt rart fargestikk, og svake kontraster i områder. Kirkebildet faller helt ut i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Slenger opp et til, da bilde nr. 2 ikke var det helt store nå heller. Dette er litt spesielt da det er så forbanna mørkt at jeg måtte bruke "bulb" og hadde lukkertid på 2min40sec for å få det lyst nok. De andre har maks 30sec. Er også en smule uskarpt da det er forbanna vanskelig å fokusere uten å se noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå