ktt Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg var veldig i tvil om hvilken mobil jeg skulle kjøpe å jeg endte opp med Motorola T720. Gjorde jeg et klokt valg ? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kommer an på hva du vil ha ut av mobilen din det. Hvilke funksjoner som betyr noe og ikke :-) Og sist men ikke minst, hva slags mobil bruker du er. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg ville kanskje ventet på t720i som nettopp ble annonsert, den har blant annet kamera og endel mer. Den kommer til å erstatte t720 tror jeg, men vil selges til samme prisen. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det kameraet må kjøpes til som ekstrautstyr. Men det skulle visst være dårlig bildekvalitet på det, i følge ITavisen. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det kameraet må kjøpes til som ekstrautstyr. Men det skulle visst være dårlig bildekvalitet på det, i følge ITavisen. psultan har nok rett for de første bildene av bildene fra t720i kom ikke lenge etter motorolas messe i Shanghai. Det var litt skuffende, ærlig, til og med med tanke på at det ikke var nokia. Anbefaler Siemens S55 hvis du er ute etter en bra mobil med kamera for grei pris. Hvis ikke er t300 fra SonyEricsson et bra kjøp!! Ps. Hvis du velger t300 så må du vente en stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå