Gå til innhold

ønsker og selge pc'en min. hvor mye?

Anbefalte innlegg

Hovedkort Asus A8n-e PCI-express

Power B-quiet 420w

minne 2 X 512MB 400 mhz

harddisk samsung spinpoint 200gb 7200rpm

Skjermkort Sapphire Radeon X1800XT 512mb

kabinett Helt greit. ikke noe spesielt med det.

Prossesor Amd Athlon 4000+ 2.41 ghz 1mb cache

operativ system Windows XP home (legal)

har også logitech mx 518, koss SB45, og microsoft digital media pro og s&s steelpad som kan med følge.

PC'en er 1 år, og er feilfri.

hvor mye kan jeg få for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret er alltid: så mye som noen vil gi for den. Det er aldri noen feil pris å spørre for.

Men, det sagt, så er ikke maskinen verdt mye i delepriser, sidne det hadde kostet meget lite å bygge opp en tilsvarende maskin nym et raskt overslag fra komplett viser at det ville kostet ca 3-3,500kr å bygge en ny ikke inkludert softare og mus og sånt. I tillegg må du slå litt av i pris for at den er brukt for at noen skal gidde å by på den. Jeg vile regne med at rundt 3000 er en realistisk pris du kan se fram til. stort mer får du nok ikke, datadeler er bare alt for billig nå om dagen så eldre maskiner har mistet verdi veldig raskt.

-Stigma

Lenke til kommentar
Svaret er alltid: så mye som noen vil gi for den. Det er aldri noen feil pris å spørre for.

Men, det sagt, så er ikke maskinen verdt mye i delepriser, sidne det hadde kostet meget lite å bygge opp en tilsvarende maskin nym et raskt overslag fra komplett viser at det ville kostet ca 3-3,500kr å bygge en ny ikke inkludert softare og mus og sånt. I tillegg må du slå litt av i pris for at den er brukt for at noen skal gidde å by på den. Jeg vile regne med at rundt 3000 er en realistisk pris du kan se fram til. stort mer får du nok ikke, datadeler er bare alt for billig nå om dagen så eldre maskiner har mistet verdi veldig raskt.

-Stigma

9223441[/snapback]

Enig med den prisen! Desverre

Lenke til kommentar

-Stigma

9223441[/snapback]

Enig med den prisen! Desverre

9223840[/snapback]

ok, takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...