nocturno_culto Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) jeg trenger litt hjelp til et mønster jeg kunne kuttet ut slik det ble gjennomsiktig med plexi. noen som har noen ideer til hvordan det kan se ut ? er lite kretiv så er foresten til cube case Endret 7. august 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
MendE Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kunne du ha lagt ut et bilde av døra? ;D Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kunne du ha lagt ut et bilde av døra? ;D 9226844[/snapback] Bilde? er den dør som er på lian li cube case Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vi trenger mer info, ossen "look" er du ute etter? Skal det bare være et hull, men litt mer kreativt enn en firkant? Ser på avataren din, tipper du like black metale og sånt, du kunne vel kuttet ut et pentagram? Og bruke rød plexi eller lys opp plexien så den blir rød. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Vi trenger mer info, ossen "look" er du ute etter? Skal det bare være et hull, men litt mer kreativt enn en firkant? Ser på avataren din, tipper du like black metale og sånt, du kunne vel kuttet ut et pentagram? Og bruke rød plexi eller lys opp plexien så den blir rød. 9235449[/snapback] Den var ikke dom, pentagram. Er ute etter noe mer en bare enn et firkantet vindu, men noe litt mer kreativt. Men er ikke så kreativ selv. Så jeg kommer ikke så langt. noen andre ideer ? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Var litt inspirerende å lese det med å lage f.eks. en blink på den. (Skjære med dremel), og få katodelys til å fremheve det. Kanskje det kan være en mulighet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå