MoozeBlaster Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vi driver å lager en norsk amatør actionfilm i kampsportsjangeren. Filming starter en gang i vinter. Vi søker skuespillere til dette. De som er interesserte kan sende en PM til meg for mer Info. Vi trenger: - 5-6 fightere (folk med bakgrunn fra kampsport) - En del stunt-menn - En jente (kjæresten til hovedpersonen) - To kampsportjenter (må kunne en eller annen form for kampsport) De fleste rollene er gratisroller. Dvs at dere ikke får betalt. Stuntmennene + et fåtall av rollene er betalte. Send PM hvis du er interessert. (18 års grense) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Trondheim + litt i Bodø og Oslo Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 - En jente (kjæresten til hovedpersonen) (18 års grense) 9223260[/snapback] Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg kan karate Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da er vi to, og kan ta alle Tae Kwon Do-gutta Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hadde vært fett å være med ja, har svart belte i Taekwondo *Skryte Skryte* (Hadde vært fett å banke dritten ut av dere karate gutta ja!! ) Men der dere skal filme er nok for langt unna for meg Endret 8. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For langt unna for meg også, bortsett fra i Oslo. Andreas045: Bring it Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg kan være stuntmann så lenge jeg ikke trenger kunne kampsort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå