Gå til innhold

Skuespillere søkes til norsk film

Anbefalte innlegg

Vi driver å lager en norsk amatør actionfilm i kampsportsjangeren. Filming starter en gang i vinter. Vi søker skuespillere til dette. De som er interesserte kan sende en PM til meg for mer Info.

Vi trenger:

- 5-6 fightere (folk med bakgrunn fra kampsport)

- En del stunt-menn

- En jente (kjæresten til hovedpersonen)

- To kampsportjenter (må kunne en eller annen form for kampsport)

De fleste rollene er gratisroller. Dvs at dere ikke får betalt. Stuntmennene + et fåtall av rollene er betalte.

Send PM hvis du er interessert.

(18 års grense)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette virker som en kvalitetsfilm.

Hva slags tidligere erfaringer har du?

9223579[/snapback]

Ikke så mye å skryte av. En god del fightscener som jeg mener holder høyere mål enn de kampscene som finnes i norsk film pr i dag. Dette blir min første komplette spillefilm. Spilletid blir på en drøy time. Og vi er i dialog med en TV-kanal for visning av filmen.

Synes bare det er på tide at det blir laget en kampsportfilm på norsk. En som går ann å bli underholdt av.

Blir typisk 90-talls action komplett med masse fighting, blodshevn, skyting, intriger, en mild sex-scene, pene damer, og slow motion på de rette plassene. hehe :D

Lenke til kommentar
Hører ikke denne tråden hjemme under underkategorien filmskaping?

9223619[/snapback]

Jo, og den har blitt flyttet nå. Jeg kunne gjerne vært med i en amatørfilm, men er dessverre ingen "fighter" (eller jente).

Kanskje trådstarter kan spørre i treningsforumet også? Spør en moderator som henger ofte der (f.eks. wh1te) om det går greit.

Lenke til kommentar
Hører ikke denne tråden hjemme under underkategorien filmskaping?

9223619[/snapback]

Jo, og den har blitt flyttet nå. Jeg kunne gjerne vært med i en amatørfilm, men er dessverre ingen "fighter" (eller jente).

Kanskje trådstarter kan spørre i treningsforumet også? Spør en moderator som henger ofte der (f.eks. wh1te) om det går greit.

9224182[/snapback]

Hva med stuntman? Hadde jeg vært 18 og bodd i nærheten av filme området, hadde jeg srevet meg opp på det :)

Lenke til kommentar

Vil anbefale dere å ta kontakt med amatørteatre i de respektive byene. Der kommer man rett inn i et nettverk av folk som er veldig gira på å gjøre en god jobb. De har kanskje til og med nettsider, så man kan kontakte dem på forhånd på epost.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ta kontakt med kampsport-klubber i de respektive områdene. Selv om det kanskje er spennende/aktuelt for folk fra andre steder i landet, vil nok reising skape unødig hodebry for deg/filmingen..

Klubber i Norges Kampsportforbund

Selv er jeg over 18, har (lang) erfaring fra Judo, Ju-Jutsu og Karate (konkurranser, oppvisninger og intruksjon), men å reise fra jobb for å være med på et potensielt kult prosjekt, lar seg ikke løse.. Noe som er trist om prosjektet ender opp med å være bra gjennomført.

Lenke til kommentar

Vi har allerede de fighterne vi trenger. Hvis ikke så kommer vi til å rekrutere disse. men det blir isåfall ekte fightere. Jeg orker ikke å starte en diskusjon/krangel i denne tråden, men all respekt til dere som bedriver tradisjonel kampkunst.. Det er ikke fighting. Det er heller ikke effektivt selvforvar. Det er kampkunst. verken mer eller mindre. :)

Og norsk kampsportforbund har jeg lite til overs for. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...