knopflerbruce Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) men det er tett oppover, så finn fram noe gammelt rask og begynn å klokke litt! 13 poeng opp til 13 plass. De tror jeg jeg har tatt meg av, hanket inn noen poeng på et par CPUer som EGENTLIG ikke skulle testes på vannkjøling (ventet på tørris evt fase). Kunne ikke la være da jeg så stillinga der Jevnt er det hvertfall, dere med Intel rigger kan ganske sikkert bidra med noen scores som gir litt mer enn de 2-poengerne jeg haler i land med AMD-chipene mine Edit: Kan jeg ha blingset? At det er 13 poeng ETTER at poengene mine har blitt talt opp? Anyway, bench folks Endret 7. august 2007 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser du har vært aktiv ja, du er vel den mest aktive av oss på HWBOT om dagen! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Huff har dårlig samvittighet fordi jeg har benchet for lite i det siste. Men det kommer seg snart tenker jeg Bare å kjøre på folkens, vi raser fort oppover rankingen hvis vi bencher litt.... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Huff har dårlig samvittighet fordi jeg har benchet for lite i det siste. Men det kommer seg snart tenker jeg Bare å kjøre på folkens, vi raser fort oppover rankingen hvis vi bencher litt.... 9244650[/snapback] Har en kamerat som venter på tørrisrør, DA skal det bli mye benching! Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp 9247177[/snapback] Du har ingen ting å si for på rommet mitt er det 28-30C om dagen ........ Men for snart et 7200GS som jeg tror det er svært få som har da jeg ike finner noe annet enn noe japse språk når jeg søker på 7200GS så kanskje blir det noen pokaler der Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp 9247177[/snapback] Du har ingen ting å si for på rommet mitt er det 28-30C om dagen ........ Men for snart et 7200GS som jeg tror det er svært få som har da jeg ike finner noe annet enn noe japse språk når jeg søker på 7200GS så kanskje blir det noen pokaler der 9247196[/snapback] Tenker litt i samme baner som deg, driver og leter etter noen relativt sjeldne CPUer som bør gi noen billige poeng. har en 3200+ San Diego, som ikke er på lista engang. Kommer den inn blir det noen fler poeng. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jaja vet at jeg ikke har vært så aktiv på hwbot.org Men hvorfor for jeg ikke disse 6.6 poengene ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du må authentisere at du er medlem på forumet her i brukerprofilen din på hwbot før noen av poengene som har blitt scannet fra forumet her legges til brukeren din... Under identification på venstre siden på hwbot-siden trykker du på options og forum authentication. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vi ligger på 5. plass Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nei, the ghost, vi ligger på 18. plass på HWBOINT rankinga, og det er vel den som teller, eller har jeg missforstått helt nå? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hmm finner det ikke igjen nå, men så en liste der diskusjon OCteam var på 5. ..... Var et finsk team på toppen ... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hmm finner det ikke igjen nå, men så en liste der diskusjon OCteam var på 5. ..... Var et finsk team på toppen ... 9267703[/snapback] Det var før de reviderte scoringsberegninga tror jeg. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ok me bad :O Men nå har jeg iværtfall bidratt med 6.6points og skal legge opp de resultatene jeg har fra kvalifiseringen til OC nm så blir det kanskje noen poeng der og Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det var da voldsomt så vi skulle rase nedover den rankingen da!! Er hos fattern nå, men siden de endelig la til 3200+ San Diego og 4600+ Toledo har jeg endel gratispoeng å hente der. Burde gi et par plasser "gratis" Svarte at jeg ikke får PCMark til å funke på benchedisken... Masse poeng som kunne vært sanket der Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Får jo ikke noe poneg for dette jo ...... På den 13172 3Dmarken så fikk jeg på samenlignet med alle skjermkrot faktisk poor hvorfor det ? Kan jo ikke akkurat kalle et 8800GTX klokket til 675/1100 som poor sammenlignet med et 7900GT f.eks. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Du får ingen poeng så lenge hwen står som "unknown". Du må editere scorene dine og legge inn riktig info... Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre EDIT: Noen forresten som driver å klokker PII og PIII?? Jeg har noen CPUer jeg ikke bruker som byttes mot at dere legger ut resultater på hwbot Endret 13. august 2007 av aspstein Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre Den skjønte jeg ikke EDIT: Noen forresten som driver å klokker PII og PIII?? Jeg har noen CPUer jeg ikke bruker som byttes mot at dere legger ut resultater på hwbot Hadde jeg bare hatt det andre jeg trenge så Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre Den skjønte jeg ikke 9269193[/snapback] Sjekk brukeren din igjen så ser du at alle resultatene dine har riktig info. Og du har fått noen ekstra poeng. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 skjønte'n nå : Hadde jo klart å gjort det slev da, men er litt ny til hwbot Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du får ingen poeng så lenge hwen står som "unknown". Du må editere scorene dine og legge inn riktig info... Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre EDIT: Noen forresten som driver å klokker PII og PIII?? Jeg har noen CPUer jeg ikke bruker som byttes mot at dere legger ut resultater på hwbot 9269152[/snapback] Har et slot1 og et 370 hovedkort, så ja jeg klokker PIII ihvertfall. Fant den gamle Celeron 300A'en min liggende i en glemt eske når vi flyttet, så skal se om ikke jeg får lurt den opp i en grei hastighet. Ting tar litt tid da det er et par ting som kommer før overklokking på prioriteringslisten akkurat for øyeblikket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå