Sinderella Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har fått meg en mobil med mp3 funksjon og tilkobling av hånfri sak. Problemet med denne er at det er øreplugger og jeg vil ha hodetelefon. Fantastisk nok er det en mini-jac på den ledningen, men alle hodetelefonene jeg har har jo 2meter med ledning, finnes det hodetelefoner med ekstremt kort lednign? Hvor får jeg eventuelt tak i det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 nei. kjøp noen vanlige, kutt ned ledningen og sett på ny plugg eller forresten, tror sony ericsson har et par. svindyre dog og langt fra god lyd på slike ting Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Kutte ned og sette på ny plugg?? går det?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hehe ja går veldig bra hvordan: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=12878 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ah men så bra hehe men jeg kan ikke lodde da *deppa* Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) den i gull med sort topp her liksom? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=13772574 Endret 9. august 2007 av Denniz84 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) fungerer den ja bare pas spå hodetelefoner med lakkerte ledninger (se linken) Endret 9. august 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ehm, hvordan veit jeg om hodetelefonene er lakert lednign?? de jeg eventuelt skal bruke heter Sony MDR-V150 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 vanligvis har de med tykk ledning ikke lakkert, mens tynne ledninger er lakkerte... men det er ikke 100% sikkert, du må basically bare ta sjansen. er mulig å lodde lakkerte ledninger og, bare vanskeligere, og finnes forskjellig type lakk - noen typer går det er superdupert å lodde, fordi lakken går vekk når man lodder. Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) .... noen typer går det er superdupert å lodde, fordi lakken går vekk når man lodder. 9244324[/snapback] Og hjelper ikke loddebolten så fungerer som regel dette: Dypp de ytterste 3-4 millimeter i rødsprit el. lign. Hold lederen rett opp mens du setter fyr på greiene. Vær forsiktig så ikke du brenner av mer lakk enn nødvendig. Operasjonen må kanskje gjentas noen ganger, og til slutt skraper man bort den avbrente lakken med baksiden av en tapetkniv. Så er det bare å lodde. Hvis man ikke kan lodde, så er dette en utmerket anledning til å lære seg. Grei kunnskap å ta med seg videre anyway. Mvh Ketil Morstøl. Endret 9. august 2007 av ketilmorstøl Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Men greit nok å ikke kunne lodde, men jeg har jo ikke loddesaker heller da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 ikke lenge siden det var akkurat samme type diskusjon, så for å spare 3 sider: om du ikke kan lodde eller kjenner noen som kan gjøre det for deg, så er du begrenset til det som finnes ferdig på markedet. i ditt tilfelle bare noe dyrt drit fra sony ericsson. thats life, lodding er en av de tingene som sparer deg mest penger og har mest praktisk anvendelse når det kommer til elektronikk. lær deg det først som sist Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 hmm uuuki... får se da, Viste ikke Sony Ericsson hadde hodetelefoner, trodde de bare hadde plugger til å døtte inni øra, hmm jaja, man lærer noe hver dag. (men kan ikke ha Sony Ericsson ting når telefonen er en LG vetdu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hmm uuuki... får se da, Viste ikke Sony Ericsson hadde hodetelefoner, trodde de bare hadde plugger til å døtte inni øra, hmm jaja, man lærer noe hver dag. (men kan ikke ha Sony Ericsson ting når telefonen er en LG vetdu 9246674[/snapback] du kan det når de har normal 3.5mm jack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå