BonoU2 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skulle laste ned UNO, fra Xbox Live Arcade i dag, men plutselig så stoppern på 77%! Jeg har jo betalt og allting! Hjelp meg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Og spillet ligger ikke klart til å spilles under arcade? Har hendt noen ganger at mine nedlastinger slutter før og ligger klar til bruk under arcade. dont know why.. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Etter en laaaaang stund begynte nedlastinga igjen, så det funket vel helt fint egentlig Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg skulle laste ned UNO, fra Xbox Live Arcade i dag, men plutselig så stoppern på 77%! Jeg har jo betalt og allting! Hjelp meg 9223079[/snapback] Ser at det løste seg for deg. Vil bare bare informere om at betalingen din er lagret sentralt hos Mocrosoft. Det betyr at du kan slette UNO, og laste ned fullversjonen på nytt igjen uten å behøve å betale for det en gang til. Så om en nedlasting skulle feile er det altså ikke noe problem. Da er det bare å prøve på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå