Jooakim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hei, for en goood stund siden - når Blib enda var aktiv moderator - var det noen konkurranser som jeg mener å huske var i en egen underkategori under Visuell kreativitet. Jeg husker at jeg hadde noen bidrag der og ønsker å se hvordan de så ut. Da jeg sjekket kategoriene som er listet opp i Digital foto og video fant jeg ingen underkategorier under visuell kreativitet. Om den har blitt flyttet; hvor er den, og om den har blitt slettet; hvorfor det? Blib husker sikkert denne kategorien - da jeg husker at han var en stor initiativtaker til disse konkurransene. Endret 6. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vi hadde vel en underkategori som het "Ukens konkurranse." Det ser ut til at denne ble slettet, sikkert under en opprydning av fotoforumet. Ikke så merkelig egentlig, jeg synes å huske at aktiviteten sank veldig raskt. En del av grunnen til dette var at jeg ikke hadde tid til å holde orden på alle avstemningene og ingen andre moderatorer tok på seg oppgaven i etterkant. Dersom du vil finne igjen trådene tror jeg du har best sjangs med å søke etter trådene. Søk etter tråder startet av meg med navn "konkurranse", evt google etter blib og "ukens konkurranse" og slikt. Skulle gjerne ha hjulpet deg mer, men er tappet for energi av influensa her Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jøss, synes huske det var under Visuell kreativitet, men når jeg tenker meg om, eksisterte kanskje ikke den kategorien på det tidspunktet. Jeg fant konkurransene - ble litt skuffet når nesten alle bidragene er slettet. Men takk for hjelpen, Blib! Dere burde kanskje få fikset flere konkurranser i Visuell kreativitet - hvor alt fra manipulering til 3D-modeller kan konkurreres om. Det finnes mange temaer! Endret 7. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det jeg mente var at vi hadde en underkategori under "Visuell kreativitet" som het "Ukens konkurranse". Dagens "Konkurranse"-kategori er en helt annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg