Skrellaren Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Eg skal til å investere i ny hardware, og dette er første gongen eg testar ut 64bits-HW, så eg er litt grøn på akkurat det området. Problemet mitt er at eg vil ha Vista 64bits på den nye PCen, men på grunn av eit gammalt Digidesign-lydkort som det kun eksisterar 32bits XP-drivarar til, er eg nøydd til å ha XP32bit installert på eigen partisjon. Spørsmålet er; let det seg gjere å setje opp dualboot med 64bits Vista og 32bits XP på 64bits hardware? Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Eg skal til å investere i ny hardware, og dette er første gongen eg testar ut 64bits-HW, så eg er litt grøn på akkurat det området. Problemet mitt er at eg vil ha Vista 64bits på den nye PCen, men på grunn av eit gammalt Digidesign-lydkort som det kun eksisterar 32bits XP-drivarar til, er eg nøydd til å ha XP32bit installert på eigen partisjon. Spørsmålet er; let det seg gjere å setje opp dualboot med 64bits Vista og 32bits XP på 64bits hardware? 9223011[/snapback] Ikke noe problem det. Du må ha 2 partisjoner, eller 2 separate disker. Du installerer XP først, og deretter Vista på den andre partisjonen / disken. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du kan jo ta en titt her og her. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva er egentlig poenget med å dualboote 64 og 32? enten så fungerer 64-bit, eller så gjør det det ikke, og da er det ikke nødvendig å ha det som et alternativ... men det er litt off-topic. Lenke til kommentar
Skrellaren Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hva er egentlig poenget med å dualboote 64 og 32? 9299647[/snapback] Poenget mitt med å dualboote 64-bits Vista og 32-bits XP er at eg har eit lydkort som eg brukar til harddiscrecording, som kun har drivarar for 32-bits XP. Eg vil difor bruke 32-bits XP til harddiscrecording og 64-bits Vista til alt anna; ergo - eg treng dualboot. Spørsmålet eg stiller i førsteposten er kanskje ein smule uklart; det einaste eg eigentleg ville ha greie på var om det var mogleg å kjøre eit 32-bits OS med ein 64-bits CPU. Og det veit eg no at er mogleg. Endret 18. august 2007 av lappado Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Awright, skjønner. 32-bit fungerer i 64-bit windows, men 16-bit fungerer ikke lenger i 64-bit windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå